نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. فروردين 1395 - 13:06
اقتصاد مقاومتی نسخه ای شفابخش برای درمان درد بیکاری و رکود اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد است که از سالهای قبل و با ابلاغ آن از سوی رهبر معظم انقلاب به طور جد در دستور کار سپاه فتح این استان قرار گرفت و طرح هایی در سال 94 به بهره برداری رسید که اقدام و عمل واقعی را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که با رویکردی جدید در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شد برای پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت های بومی و منطقه ای طرح هایی را با کمک بانک های عامل و پرداخت وام های قرض الحسنه به اجرا درآورد.

شاید در ابتدای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب باور اینکه بتوان اقدام و عمل را به سرعت در دستور کار قرار داد اندکی دشوار به نظر می رسید اما عزم و اراده سبزقامتان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در همان آغازین روزهای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی چشم انداز روشنی را ترسیم کرد.

ورود به عرصه های مختلف شامل پروژه های عمرانی و زیر بنایی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و هر فعالیتی که در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود برای تلاشگران سپاه فتح لذتی شیرین برای ادامه کار به همراه داشت و مدعای این سخنان طرح هایی است که با بهره برداری از آنها جوانان تحصیل کرده جویای کار را دلگرم و شاغل کرد.

بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته پروژه هایی همچون پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، قارچ ، پرورش زنبورعسل، کاشت زعفران، که در خانه و توسط اعضای خانوداه قابل اجرا بوده اند را با اعطای تسهیلات و ارائه آموزش اجرایی کرد و حتی برخی از پروژه ها برای اولین بار در استان ایجاد شدند که به رشد اقتصاد استان و کشور کمک کرد.

به گفته سرهنگ رضا رنجبر مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی در این استان در دوسال اخیر برای بیش از دو هزار نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

تصاویر زیر تنها مربوط به بخشی از طرح هایی است که با همت بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 به بهره برداری رسیده است.

 

بانوی بویراحمدی پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی + تصاویر

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی