نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. شهريور 1396 - 11:18
به همت حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بهمئی صورت گرفت؛
آغاز اجرای طرح ایمن سازی محیط ورزشی مدارس بهمئی+تصاویر
طرح ایمن سازی محیط ورزشی مدارس شهرستان بهمئی با شعار "مدرسه امن، دانش آموز سالم" برای استفاده امن از امکانات ورزشی در زنگ ورزش برای اولین بار در شهرستان بهمئی اجرا شد.

به گزارش چهار فصل، به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر، طرح ایمن سازی محیط ورزشی مدارس شهرستان بهمئی با شعار "مدرسه امن، دانش آموز سالم" برای استفاده امن از امکانات ورزشی در زنگ ورزش برای اولین بار در شهرستان بهمئی اجرا شد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه خدمت به  دانش آموزان در حوزه تربیت بدنی و سلامت را سرلوحه کار خود قرار میدهم، گفت:طرح ایمن سازی محیط ورزشی مدارس بهمئی برای اولین بار  در سطح شهرستان اجرا می شود.

اکبر وزش افزود: این طرح به همت حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد ، کارشناسان ایمنی این حوزه و همچنین هماهنگی و همکاری بسیار خوب مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و  معاونت های اداری اجرا می شود.

 وی خاطرنشان کرد:در طرح ایمن سازی محیط های ورزشی مدارس در مرحله اول کلیه مدارس شهری تا پایان شهریور ماه امسال تحت پوشش قرار می گیرد و در فاز دوم آن که در آینده نزدیک شروع می شود، مدارس روستایی ایمن می شوند.

وزش با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل با مسئولان شهرستانی و استانی تلاش می کنم که موانع ورزشی را از سر راه دانش آموزان بردارم، گفت: از آنجایی که کلیه فعالیت های تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان باید در کف حیاط مدراس به صورت اصولی و علمی اجرا شود،  هر گونه کم توجهی و کوتاهی در اقدام برای رفع موانع و عوارض خطر ساز، مسئولیت دبیران و مربیان را در موقع بروز حادثه افزایش می دهد .

وی ادامه داد: تلاش برای ایمن سازی محیط مدرسه و امکانات ورزشی یکی از ضروری ترین اقدام برای فراهم ساختن شرایط مناسب جهت فعالیت ورزشی دانش آموزان می باشد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: در سال‌های گذشته مدیران مدارس در حد بضاعت حود برای ایمن سازی فضای مدارس گام های مهم و موثری بر داشتند اما از لحاظ اهمیت موضوع، انجام اقدام های بیشتر برای  اثربخشی فعالیتها و تدوین این شیوه نامه در سال ضروری تر به نظر می‌رسد.

وی افزود:در این طرح و پروژه میله های دروازه والیبال، فوتبال و سایر موارد در محیط ورزشی مدرسه ایمیل میشود.

 وزش گفت:میله‌های دروازه باید ثابت وایمن باشند تا احتمال بروز حوادث ورزشی ناشی از تماس با آنها به حداقل برسد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بهمئی دارا بودن اتاق تربیت بدنی با نور، تهویه و فضای کافی به منظور برگزاری آزمون های آمادگی جسمانی دانش آموزان، برگزاری کلاس نظری، نگهداری وسایل ورزشی و مصرفی، استقرار میز پینگ پنگ و نصب پوسترهای ورزشی را یکی از اولویت‌های مدیران تربیت بدنی دانست و از مدیران مدارس خواست در اجرای طرح ایمن سازی محیط های ورزشی همکاری لازم را داشته باشند.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی