نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1396 - 14:36
مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید بهمئی با حضور مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شورای اداری و تامین شهرستان برگزار شد.

به گزارش چهارفصل، به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید بهمئی با حضور مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،مسئولان شورای اداری و تامین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی برگزار شد، از زحمات علی اکبر فرهنگی نسب به عنوان فرماندار سابق بهمئی تقدیر و حکمت اله سنایی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت رسمی سرپرست فرمانداری بهمئی شد.

در حکم سید موسی خادمی آمده است: آقای حکمت اله سنایی با حفظ سمت قبلی(معاونت فرمانداری) تا تعیین تکلیف فرمانداری شهرستان به عنوان سرپرست منصوب می شود.

به گزارش خبرنگار آوای ماغر، انتصاب حکم سرپرستی سنایی بعد از فرمانداری حجت اله دلشاد در بهمن ماه 92 و واگذاری آن به سلطانعلی رحمانی و علی اکبر فرهنگی نسب، چهارمین تغییر در پست فرمانداری شهرستان بهمئی در دولت تدبیر و امید است که این تغییرات کمتر از 4 سال  بوده و نسبت به تغییرات این منصب در دوره های گذشته بی سابقه است.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی