نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1396 - 20:43
مراسم افتتاحیه این دو گلخانه با حضور گوهرگانی مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی در روستای قلات از توابع بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛دو واحد گلخانه از مجتمع گلخانه ای قلات شهرستان بهمئی برای اولین در تاریخ شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مراسم افتتاحیه این دو گلخانه با حضور گوهرگانی، مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی در روستای قلات از توابع بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: این دو واحد گلخانه از مجموع 19 واحد واقع در مجتمع گلخانه ای قلات است که به همت دو جوان تحصیلکرده بخش کشاورزی و حمایت بانک کشاورزی و مسئولان شهرستان و استان آماده بهره برداری شد.

بیت الله بدرقه افزود:با توجه به اینکه تاکنون در شهرستان بهمئی هیچ واحد گلخانه ای نداشتیم، این دو واحد به عنوان اولین واحد های گلخانه ای شهرستان به بهره برداری می رسند.

بدرقه اعتبار هر واحد از این گلخانه ها را 580میلیون تومان عنوان کرد که 100میلیون تومان آن آورده شخصی و ما بقی از بخش اعتبار صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات بانک کشاورزی تامین شد.

وی با بیان اینکه در این  دو واحد گلخانه صیفی جات کشت می شود، گفت: در مجموع برای دو واحد گلخانه برای 6نفر از جوانان بهمئی به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد شد.

بدرقه زمان آغاز پروژه را خرداد ماه امسال عنوان کرد و گفت: از جوانان کارآفرینی که با جدیت کار خود را دنبال کردند تا در کمترین زمان ممکن این پروژه ها به بهره بردای برسند، تقدیر می شود.

رئیس جهاد کشاورزی بهمئی در پایان از مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نگاه ویژه به شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی