نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1396 - 15:21
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی؛
آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی+تصاویر
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ویژه دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان بهمئی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای مدارس شهرستان بهمئی همزمان با سراسر کشور در شهر لیکک برگزار شد.

المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای سال تحصیلی جدید ویژه کانونهای ورزشی دورن مدرسه ای با شعار" نرمش صبحگاهی ، حیاط پویا ، ورزش با خانواده" برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در مراسم نمادینی که در مدارس حضرت زینب (س) و حجاب شهر لیکک برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، تحصیل ، تهذیب و ورزش را سه شاخصه لازم برای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان دانست.

صادق جریده افزود : با توجه به افزایش روزافزون بیماریها و معضل چاقی در جوامع امروزی ، لازم است دانش آموزان با اهمیت دادن به درس و رعایت مسائل تربیتی و اخلاقی ، ورزش را فراموش نکرده و نه تنها خود بلکه خانواده را هم برای انجام ورزش ترغیب کنند .

وی گفت : یکی از اهداف مهم نظام آموزشی کشور تربیت نسلی شاداب و با است تا در کنار فراگیری علوم مختلف،  از سلامتی ، تحرک و پویایی لازم برخوردار باشند.

در این مراسم نمادین سوگند نامه المپیاد توسط دانش آموزان قرائت و در ادامه تیم های مختلف ورزشی دانش آموزی  به اجرای حرکات ورزشی پرداختند .

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی