نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1396 - 20:19
اولین محموله کمک های داوطلبانه مردم نوع دوست شهرستان بهمئی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی این روزها در کنار سایر هموطنان خود در مصیبت کشته و زخمی شدن هزاران هموطن کرمانشاهی به سوگ نشستند اما با روحیه ای وصف ناپذیر در حال جمع آوری و ارسال کمک به همنوعان خود می باشند تا در کنار سایر هموطنان بخشی از امکانات رفاهی را برای بازماندگان زلزله فراهم کنند.

پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی در سراسر شهرستان فعال هستند و به صورت شبانه روزی و جهادی به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان بهمئی مشغول هستند .

مسئولان شهرستان بهمئی هم ، با برگزاری نشست و برنامه ریزی های مختلف به کمک سایر ارگان های جمع آوری کمک های مردمی آمدند و خود نیز در این امر بشردوستانه و خداپسندانه سهیم هستند.

برخی از ادارات مانند اداره جهاد کشاورزی به صورت خودجوش به جمع آوری کمک های مردمی پرداختند و صدها تخته پتو و سایر اقلام مورد نیاز زلزله زده را فراهم کردند.

کارمندان برخی از ادارات مانند اداره منابع طبیعی  با اختصاص یک روز از حقوق ماهانه خود به زلزله زدگان در این امر خیرخواهانه شرکت کردند.

ناحیه مقاومت بسیج، بسیج سازندگی و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بهمئی از مراجعات مکرر مردم به صورت شبانه روزی و دریافت کمک های داوطلبانه برای ارسال به مناطق زلزله زده خبر می دهند.

تصاویر ضمیمه خبر:

 

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی