نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آبان 1396 - 19:49
محموله دوم کمک های مردمی شهروندان بهمئی به همت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، بارگیری و ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ دومین محموله کمک های مردمی شهرستان بهمئی با تلاش شبانه روزی بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عصر امروز بارگیری و ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در حاشیه این مراسم مصیبت غم انگیز کشته و زخمی شدن هزاران هموطن در زلزله کرمانشاه را به مقام معظم رهبری و همه ملت ایران تسلیت گفت.

سرهنگ سید روح الله شاهینی با تقدیر از مشارکت خالصانه و خودجوش شهروندان بهمئی در جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله غرب کشور، گفت: مردم ولایتمدار بهمئی همیشه در تمامی صحنه های انقلاب  یار و یاور نظام بودند و در همه میادین به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند .

وی افزود: اینبار هم بعد از انتشار پیام تسلیت مقام معظم رهبری و فرمان ایشان مبنی بر یاری هموطنان زلزله زده، به این ندا لبیک گفتند و با تمام توان به میدان آمدند که همچنان شاهد اعطای کمک های خودجوش مردم در شهرستان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای شدید هوا در مناطق زلزله زده و نیاز به پوشاک و سایر وسایل گرمایشی، محموله ای که امروز بارگیری شد بیشتر شامل پتو، پوشاک گرم و خوراکی های آماده می باشد.

شاهینی در پایان با تقدیر ویژه از مشارکت خوب مردم در این امر خیرخواهانه و بشردوستانه، از بسیجیان و پاسداران و کلیه کسانی که در گردآوری این کمک ها همیاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر ضمیمه خبر:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی