نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 22:24
مسابقات ورزشی "مدرسه قهرمان" با حضور مسئولین استانی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول ودوم و در دو بخش پسر و دختر در سالن های ورزشی به صورت جداگانه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ مراسم افتتاحیه طرح ورزشی "مدرسه قهرمان" شهرستان بهمئی به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان در مدارس برگزار شد. از نکات قابل توجه این مراسم  رژه دانش آموزان در شروع مراسم بود.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بهمئی در ادامه به اهمیت ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی پرداخت و گفت: یکی از بهترین راه های جلوگیری از آسیب های اجتماعی در بین نسل جوان ورزش است .

کارشناس مسئول تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: فعالیت و مسابقات ورزشی  نقش ارزنده ای در سنین رشد وشکوفایی وابعاد جسمی روح و روان دانش آموزان و نوجوانان ما دارد و سواد حرکتی وتوانمند سازی جسم دانش آموزان نیاز به تحول آفرینی در بخش ورزش دانش آموزی را به دنبال دارد.

اکبر وزش افزود: در این راستا واحد تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بهمئی با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش وپرورش، نسبت به انجام فعالیتهای فوق برنامه و مکمل درس تربیت بدنی، مسابقات ورزشی مدارس را برگزار می کند.

وی گفت: این مسابقات ورزشی با شرکت بیش از 600 ورزشکار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول ودوم و در دو بخش پسر و دختر در سالن های ورزشی به صورت جداگانه برگزار می شود.

صادق جریده تصریح کرد:باتوصیه رهبر عزیزمان در مقوله اهمیت تحصیل، تهذیب و ورزش، ما وظیفه داریم هر سه بعد را برای دانش آموزان مهیا کنیم.

 وی افزود: تمامی مدارس و تیم هایی که قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات ورزشی می شوند، در همایش اختتامیه پایانی لوح تقدیر وهدایا در یافت می نمایند  و مدارس قهرمان به مسابقات استانی راه می یابند.

حشمت الله اقبال پناه با تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: وزش، کارشناس فعالیت های ورزشی شهرستان بهمئی یکی از کارشناسان برتر استان است که برنامه ها و وظایف محوله را در سطح رضایت بخشی انجام می دهد.

اقبال پناه در پایان از طرح ایمن سازی مدارس، طرح حیاط پویا وفعالیت های چهارمین دوره المپیاد ورزشی بازدید و اعلام رضایت کرد.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی