نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آذر 1396 - 15:35
انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، اقدام به توزیع کتابهای پرفروش ایران و جهان در سطح مدارس این شهرستان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چندین جلد کتاب مفید بین دانش آموزان و معلمان مدارس شهرستان توزیع کرد.

رئیس انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی عصر امروز با تقدیر از استقبال خوب دانش آموزان و معلمان در اولین روز اجرای طرح گفت:با توجه به اینکه یکی از مهمترین نشانه های جامعه توسعه یافته، کتاب و مطالعه می باشد، انجمن اهل قلم اقدام به اجرای طرحی در قالب "کافه کتاب و اندیشه" کرد.

سید مهدی اسعدی خوب تصریح کرد:انجمن اهل قلم شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش در اولین روز اجرای طرح اقدام به توزیع کتاب به عموم معلمان شهرستان و دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر لیکک کرد.

وی افزود: این کتابها، مجموعه ای از بهترین کتاب های داخلی و خارجی در زمینه های رمان، تاریخ، فلسفه، جامعه شناسی، روانشناسی، مذهب و ادبیات می باشند.

اسعدی خوب خاطرنشان کرد: هرچند سرانه مطالعه به طور کلی در کشور ما در سطح پایین می باشد، اما در شهرستان بهمئی به دلایل متعدد از جمله پایین بودن قدرت خرید، محرومیت و عدم دسترسی به مراکز فروش کتاب خوب،  کمتر کتاب خریداری و مطالعه می شود.

رئیس انجمن اهل قلم بهمئی گفت: در این راستا مجموعه ای از کتاب های خوب که برخی از آنان جزو پر فروش ترین کتابهای داخلی و خارجی جهان می باشند، به نمایش گذاشته و برای مطالعه تقدیم معلمان گرامی و دانش آموزان عزیز می شود.

اسعدی خوب با بیان اینکه این کتاب ها به صورت امانتی تحویل متقاضیان می شود، افزود: هدف از این کار تقویت فرهنگ مطالعه و دسترستی همه افراد به کتابهای معتبر می باشد.

وی در پایان گفت: در نظر داریم این طرح به صورت دوره ای و هر دو ماه یکبار در یکی از مدارس شهرستان ادامه داشته باشد.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی