نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1396 - 18:05
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح صورت گرفت؛
برگزاری همایش طب سنتی و سبک زندگی اسلامی در ممبی+تصاویر و جزئیات
همایش طب سنتی و سبک زندگی اسلامی -ایرانی در روستای گرد کوچک ممبی از توابع شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ همایش سلامت با موضوع طب سنتی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی صبح امروز در مسجد روستای گردکوچک دهستان ممبی برگزار شد.

این همایش اجتماعی با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مردم دهستان ، سفیران سلامت و مسئولان ادارات دهستان برگزار شد.

معاون و کارشناسان سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان و روحانی رابط قرارگاه پیشرفت در مرکز دهستان ممبی در این همایش حضور داشتند.

حجت الاسلام محمدی، رابط قرارگاه پیشرفت با تقدیر از استقبال خوب مردم، از مسئولان و مردم خواست برای توسعه و محرومیت زدایی دهستان ممبی همکاری لازم را با این قرارگاه داشته باشند.

در ادامه این همایش دوره یک روزه آموزشی به صورت پرسش و پاسخ با موضوع طب سنتی و سبک زندگی اسلامی توسط مهندس گوهری، معاون سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح برگزار شد.

 بنا به درخواست مردم گرد کوچک قرار است به زودی جشنواره غذای بومی سالم و بهداشتی با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این روستا برگزار شود.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این همایش، با تقدیر از مهمانان استانی، از استقبال خوب مردم و مسئولان ممبی در این همایش قدردانی کرد.

کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی، کارکنان شبکه بهداشت و بهورزان، فرهنگیان، مدیران مهدهای کودک، و بسیجیان در این همایش حضور داشتند.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی