نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1396 - 9:00
نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور معاون عمرانی جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ نشست شورای اداری شهرستان بهمئی عصر امروز با حضور عزیز فیلی، معاون جدید امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فیلی که برای اولین بار به شهرستان بهمئی سفر کرده بود، در این نشست ازآخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی از زبان فرماندار، بخشداران، مدیران ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر لیکک مطلع شد و با چند دستور ویژه به مدیران استانی و شهرستانی خواهان پیگیری جدی مسئولان در تسریع برخی از پروژه های حیاتی شهرستان شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به لزوم تحویل سریع مخزن 15 هزار مترمکعبی آب شهر لیکک به اداره آبفای این شهر، گفت: حداکثر تا 15 بهمن ماه باید در نشستی با حضور مدیران آب استان این مخزن به اداره آبفای شهری لیکک تحویل داده شود تا برای شرایط بحرانی ذخیره آب مورد استفاده قرار گیرد.

فیلی با اشاره با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی شهر لیکک تا مهر ماه سال آینده آماده تحویل می باشد، گفت: مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید پیگیر باشند تا در روند اجرای این پروژه خللی وارد نشود.

این مسئول استانی با اشاره به وضعیت نابسامان زمین های زراعی و مسکونی شهر لیکک و سرگردانی مردم در بحث اعلام منابع ملی املاک مردم توسط اداره راه و شهرسازی، خواهان تشکیل یک نشست با حضور مسئولان منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان شد تا هر چه سریع تر مشکلات مردم بهمئی در این زمینه رفع شود.

در این نشست مدیرانی از ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت توزیع نیروی برق، آبفای شهری، آبفای روستایی، ثبت اسناد و املاک، ارشاد اسلامی و منابع آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا