نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. دى 1396 - 0:08
یک گروه همیار طبیعت در بهمئی در اقدامی جالب و خودجوش سطل زباله های بتنی در منطقه تفریحی دوقلعه شهرستان احداث کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ یک گروه همیار طبیعت در بهمئی در اقدامی جالب و خودجوش سطل زباله های بتنی در منطقه تفریحی دوقلعه شهرستان احداث کرد.

این گروه همیار طبیعت با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه طبیعت جزئی از تاریخ، هویت و خاطرات آنان است، هدف از این کار را  نهادینه کردن فرهنگ محافظت از طبیعت و جلوگیری از تخریب و ریختن زباله که موجب برهم زدن چشم انداز و نمای زیبای طبیعت می شود، اعلام نمود.

این گروه به صورت خود جوش و جمع آوری کمک های مردمی اقدام به ساخت شش سطل زباله بتنی در منطقه گردشگری دوقله در قلعه نادر کرد ؛ این جعبه های بتنی از ابتدای مسیر سه راهی دوقلعه شروع شده و تا کمپ های دوقله در قلعه نادر را پوشش می دهند.

گروه همیاران طبیعت بهمئی در اطلاعیه خود آورده است:

از همه عزیزان طبیعت دوست که جهت ورزش روحی و جسمی و اوقات فراغت خود به این منطقه می روند خواهشمندیم:

۱. از ریختن زباله در طبیعت خودداری و زباله های خود را داخل کیسه و در یکی از جعبه های بلوکی کنار جاده بیندازید.

۲. لطفا از شکستن جعبه یا استفاده دیگر از این جعبه ها، خودداری فرمائید.

۳. هدف از این کار، صرفا جمع آوری زباله تنها نیست، بلکه فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در بین فرزندانمان و در نهایت برداشتن گامی به جلو می باشد.

از مهندس تقوی شهردار محترم شهر لیکک، مهندس کوکبی از کارکنان زحمت کش و مردم مدار شهرداری، وحید جاوریان، صاحب کارخانه شن و ماسه که هر کدام در تامین بخشی از مصالح کمک کردند، ازطرف گروه همیاران طبیعت  تشکر و قدردانی بعمل می آید.

این گروه همیار طبیعت اعلام آمادگی کرد در صورتی که شرایط(به خصوص مسئله تامین آب مورد نیاز) فراهم شود، چند حلقه سرویس بهداشتی برای  رفاه حال شهرندان در منطقه احداث می شود.

مدیریت پایگاه خبری آوای ماغر با تقدیر از این اقدام خودجوش و فرهنگی و در جهت ترغیب و تشویق شهروندان به اقدامات خودجوش و عام المنفعه، اسامی همیاران طبیعت در این طرح را به شرح ذیل اعلام می نماید:

محمد (بدرخون) جاوریان

سید حسین اسعدی خوب

محمود جعفری

هوشنگ معین فر

افشین جاوریان

سیدمهدی اسعدی خوب

 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی