نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 17:31
بخشدار مرکزی در دیدار با مردم منطقه پشت کوه ملاطهماسب بهمئی خبر داد:
تامین اعتبار دو پروژه بزرگ منطقه پشت کوه ملاطهماسب بهمئی در سال آینده
بخشدار مرکزی بهمئی در دیدار با مردم پشت کوه ملاطهماسب بهمئی، از تلاش خود برای جذب اعتبار و تکمیل پروژه های جاده و آب این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ بخشدار مرکزی بهمئی ظهر امروز در دیدار با مردم پشت کوه ملاطهماسب، گفت: برای تکمیل جاده و آب این بخش از شهرستان در سال جدید بودجه کافی در نظر می گیریم.

علی کرم صدیقی فر با تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت آغاز دهه فجر، از حضور معتمدین، ریش سفیدان، شوراها و دهیاری منطقه روستایی پشت کوه ملاطهماسب در این نشست تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه اشراف کامل بر مشکلات منطقه پشت کوه ملاطهماسب بهمئی دارد، گفت: این منطقه ظرفیت های بالایی برای توسعه به خصوص در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد.

صدیقی فر مشکلات اساسی منطقه پشت کوه ملاطهماسب را جاده دسترسی، آب  و برق عنوان کرد و افزود: بخشی از جاده این منطقه در سال 96 آسفالت شد که برای ادامه این پروژه در سال آینده اعتباری در نظر می گیریم که هر مقدار از آن تخصیص داده شود، پروژه به بهره برداری برسد و این مشکل روستائیان برطرف شود.

بخشدار مرکزی بهمئی تصریح کرد: تامین آب این منطقه با همکاری امور عشایر و حفر یک حلقه چاه عمیق صورت گرفت.

صدیقی فر افزود: فاز دوم این پروژه که شامل تامین برق و نصب ترانس برای پمپاژ آب و لوله کشی تا درب منازل می باشد، سال آینده تامین اعتبار و تکمیل می شود.

وی منطقه پشت کوه ملاطهماسب را خاستگاه شهدا، رزمندگان و نخبگان عنوان کرد و گفت: خدمت به این مردم وظیفه هر مسئول است، همانطور که اگر مردم نباشند، مسئولیتی هم وجود ندارد که کسی بخواهد مسئول شود.

صدیقی فر در ادامه به مشکلات این منطقه روستایی از زبان معتمدین، شوراها و دهیاری آن گوش داد و در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات منطقه پشت کوه ملاطهماسب به کار می گیرم.

یکی از اهالی پشت کوه ملاطهماسب به نمایندگی از مردم به بیان مشکلات، لزوم تعامل مسئولان و توجه ویژه به این منطقه محروم پرداخت.

شمشیری با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی به خصوص در حوزه برق رسانی، آسفالت جاده و حفر چاه عمیق آب برای این منطقه شده است، افزود: به دلیل اینکه برخی از کارهای صورت گرفته تکمیل نشدند، هنوز این کارها به چشم نمی آیند که انتظار داریم مسئولان با اتمام این پروژه ها ضمن برخورداری از دعای خیر مردم محروم منطقه، نتیجه زحمات خود را بهتر ببینند.

وی تصریح کرد: منطقه پشت کوه ملاطهماسب زمین های زراعی و باغی خوبی دارد، چندین نوع درخت به صورت آزمایشی در اینجا کاشتیم که همه جواب دادند اما برای سرمایه گذاری نیاز به تامین آب کشاورزی داریم.

شمشیری افزود: اگر مطالعات تامین آب کشاورزی این منطقه صورت گیرد و زمین های زراعی و حاصلخیز آن زیر کشت باغات و مزارع بروند، شاهد تحول بزرگی در حوزه کشاورزی و باغداری هستیم.

وی با بیان اینکه اهالی روستاهای پشت کوه ملاطهماسب به دلیل کمبود امکانات به شهرهای اطراف مهاجرت کردند اما با برق رسانی و آسفالت بخشی از جاده، مهاجرت معکوس به سمت روستاها آغاز شد، گفت: انتظار داریم با تکمیل پروژه های آب و جاده منطقه، زندگی روستایی و عشایری در این منطقه رونق دوباره  پیدا کند.

شمشیری در ادامه گفت: ما مردم منطقه پشت کوه ملاطهماسب خوب میدانیم که اگر مسئولان بخواهند تخصیص اعتبار را به صورت نرم جمعیتی برای ما لحاظ کنند، سهم زیادی به ما نمی رسد اما حقیقت این است که مردم زحمتکش و پرتلاش ما در شرایط سختی از زندگی بوده و نیازمند عنایت ویژه مسئولان هستند.

وی در پایان از بخشداری مرکزی بهمئی به دلیل توجه ویژه به منطقه پشت کوه ملاطهماسب تقدیر و تشکر کرد.

 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی