نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 20:36
جشن فجر انقلاب با حضور مسئولان شهرستان بهمئی در مهد کودک شهرک امام خمینی بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛جشن فجر انقلاب عصر امروز با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره بهزیستی و چند مسئول دیگر شهرستان بهمئی در مهد کودک شهرک امام خمینی بهمئی برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی در این جشن با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور مسئولان شهرستان در جمعه نونهالان شهرک امام خمینی تقدیر و تشکر کرد.

ناصر مختاری در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه سازمان بهزیستی از مهد و پیش دبستانی های زیر نظر این سازمان، گفت: در سطح شهرستان بهمئی در مجموع 33 مهد با 40مربی داریم.

وی افزود:نونهالان در مهدهای تحت حمایت بهزیستی روزانه یک وعده غذای گرم سهمیه دارند و شهریه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به صورت کاملا رایگان پرداخت می شود.

حجت الاسلام سجادی، امام جماعت اداره بهزیستی شهرستان بهمئی در این نشت با خواندن اشعاری کودکانه از انقلاب، از مسئولان خواست تا نونهالان و کودکان را نسبت به بازخوانی وقایع انقلاب آشنا کنند.

در این مراسم با شکوه کیکی با تزئین تبریک دهه فجر توسط مربیان مهد آماده شد که فرماندار و چند تن از مسئولان شهرستان آن را برای شادی کودکان بریدند و بین آنها تقسیم کردند.

 
 
 
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا