نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1396 - 23:50
مسئولان بهمئی ساعتی پیش از ورزشکار قهرمان شهرستان که بر اثر سانحه تصادف از مسابقات انتخابی تیم ملی جاماند، دیدار و سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ بخشدار مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس هیئت وشوو، کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش و جمعی از ورزشکاران بهمئی ساعتی پیش با فاطمه معظمی، دیدار کردند.

بخشدار مرکزی بهمئی در این سرکشی به این ورزشکار مدال آور شهرستان که بر اثر سانحه تصادف خودور از مسابقات انتخابی تیم ملی جا ماند، دلداری داد و خواهان حفظ و تقویت روحیه ورزشی خود برای آینده شد.

علی کرم صدیقی فر با بیان اینکه خود را از جامعه ورزشی شهرستان جدا نمی دانم، افزود: بنده چندین بار ورزشکاران را حمایت مالی کردم و حتی با همین ورزشکارانی که در مسیر اردوی انتخابی تیم ملی تصادف داشتند، قبل از سفر  در دفتر بخشداری مرکزی شهرستان دیدار داشتم و مبلغی هم هزینه مالی به آنها کمک کردم.

وی گفت: بعد از شنیدن خبر تصادف خانم معظمی که از ورزشکاران مدال آور و شانس های اصلی انتخابی تیم ملی بود، بسیار ناراحت شدم و بلافاصله برای احوالپرسی و اطلاع از وضعیت وی با خانوده این ورزشکار در تماس بودم.

بخشدار مرکزی بهمئی در ادامه گفت:از زحمات و پشتکار خانم بلواسی، مربی تیم وشوو بانوان شهرستان بهمئی که با وجود اینکه در سربندر ساکن است و فرزند خردسال دارد اما با انگیزه تمام تیم را آماده اعزام به انتخابی تیم ملی کرد، تقدیر ویژه دارم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی در این نشست، گفت: با شنیدن خبر تصادف خانم معظمی نه تنها بنده بلکه جامعه ورزشی شهرستان ناراحت شدند اما باز خدا را شاکریم که اتفاق بدتری برای این ورزشکار مدال آور شهرستان رخ نداد.

عاطفه بیوکانی تصریح کرد:بنده از همان ابتدای تصادف با خانوده این ورزشکار در تماس بودم اما نشست شورای اداری در مرکز استان و برنامه های فشرده دهه فجر اجازه نداد که زودتر از این موعد به عیادت این قهرمان بیایم.

تصاویر بیشتر:

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا