نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1396 - 9:01
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهکیلویه و بویراحمد در نشستی با ایثارگران شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ نشست هم اندیشی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهکیلویه و بویراحمد با ایثارگران شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در ابتدای این نشست از حضور خانواده شهدا در برنامه تقدیر و تشکر کرد.

حجت اله فروزی گفت:ما همواره خود را مدیون شهدا و ایثارگران دانسته و تمام تلاش خود را برای خدمت به جامعه ایثارگری به کار می گیریم.

وی افزود: جامعه ایثارگری ما دارای روحی بلند و دچار مشکلات زیادی هستند اما به دلیل داشتن همین روح بلند، بیشتر اوقات از پیگیری مشکلات خود صرف نظر می کنند.

فروزی تصریح کرد: با توجه به  نبود بستر مناسب و نبود کارخانه و بنگاه های زود بازده در شهرستان بهمئی بحث بیکاری و اشتغال از اساسی ترین مشکلات جامعه ایثارگری بهمئی است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی خاطرنشان کرد: 5نفر از فرزندان شهدای شهرستان بیکار محض و 100نفر جویای کار هستند که انتظار داریم به منظور کمک به اشتغالزایی این عزیزان در شهرستان های دیگر که بستر کار فراهم  است، از آنها استفاده شود.

وی گفت:در بحث تسهیلات تبصره مسکن 450 پرونده در نوبت دریافت تسهیلات  داریم که اگر به همین روال تزیق قطره چکانی اعتبارات پیش رویم شاید بعضی از این افراد تا 10سال دیگر هم تسهیلات دریافت نکنند که انتظار داریم سهم قابل توجهی از اعتبارات برای شهرستان بهمئی در این زمینه لحاظ شود.

فروزی در زمینه ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهمئی، افزود: 9گلزار تک مزاری شهرستان هنوز ساماندهی نشده است که انتظار داریم برای ساماندهی این گلزارها اعتبارات کافی تخصیص داده شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی گفت: برای واگذاری سند مالکیت جامعه ایثارگری در سایت اداری شهرستان بهمئی توسط اداره راه و شهرسازی هنوز به نتجیه ای نرسیدیم که انتظار داریم این مشکل جامعه ایثارگری بهمئی با رایزنی با مسئولان استانی پیگیری و برطرف شود.

فروزی خاطرنشان کرد: انتظار داریم برای تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی که از دولت دهم شروع شد اما هنوز به بهره برداری نشده است، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی یکی دیگر از مشکلات جامعه ایثارگری بهمئی را نبود کارشناس ارزیاب در بانکهای طرف قرارداد برای ارزیابی ارزش منازل مسکونی جامعه ایثارگری عنوان کرد که  تاکنون مشکلات زیادی را برای ایثارگران شهرستان در پی داشت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی با بیان اینکه در استخدام های اخیر که 100نفر در جهاد کشاورزی استان شاغل شدند، سهم 25درصدی جامعه ایثارگری اعمال نشد که مدیرکل بنیاد انتظار پیگیری داریم.

فروزی از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست نسبت به برقراری مستمری جانبازان بیکار و افزایش سهمیه کمیسیون مجدد پزشکی به جامعه ایثارگری شهرستان بهمئی توجه ویژه داشته باشد.

وی نبود نمایندگی بیمه دی در بهمئی، کمبود اعتبار برای بهره مندی جامعه ایثارگری شهرستان از  امکانات ورزشی و اردویی، نبود مدرسه شاهد در شهرستان و کمبود اعتبار در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت و نصب تمثال شهدا را از مطالبات جامعه ایثارگری بهمئی عنوان کرد و خواهان پیگیری مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در رفع این مشکلات شد.

فروزی خواهان پیگیری ساختمان اداری مناسب برای  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی توسط مسئولان استانی شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در پایان سخنان خود از حضور مدیرکل بنیاد شهید و معاونان وی در جمع ایثارگران بهمئی، با وجود داشتن برنامه فشرده دهه فجر، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان این نشست به صورت شفاهی به مشکلات حوزه های مختلف ایثارگران بهمئی پاسخ و به آنها مشاوره های لازم را دادند.

تصاویر:

انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی