نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1396 - 22:19
به همت کارآفرین بهمئی و با دانش بومی ایران صورت گرفت؛
بهره برداری از مرغداری صنعتی 30هزار قطعه ای بهمئی + تصاویر
مرغداری 30هزار قطعه ای صنعتی مجهز به امکانات روز دنیا که تمامی تجیهزات آن به دست توانمند کارشناسان ایرانی تولید و نصب شده است، در شهرستان بهمئی به بهره بردای رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛مرغداری 30هزار قطعه ای صنعتی شهرستان بهمئی ظهر امروز به دست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه پشت پر در نزدیکی روستای شهید چیره نژاد به بهره برداری رسید.

سید اسماعیل موسوی نسب، کارآفرین این پروژه گفت:این مرغداری مجهز به امکانات روز دنیا در زمینه پرورش مرغ به روش صنعتی است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری،  تمامی تجیهزات آن به دست توانمند کارشناسان ایرانی تولید و نصب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آئین افتتاح این پروژه، گفت: در ابتدا از کارآفرین جوان و پرتلاش بهمئی که برای به نتیجه رسیدن این پروژه به صورت شبانه روزی تلاش کرد، تقدیر و تشکر می کنم.
گوهرکانی خاطرنشان کرد:این پروژه با ظرفیت پرورش 30هزار قطعه مرغ گوشتی در دو سالن و با اعتبار 19 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: تسهیلات اعطایی به این پروژه 10میلیارد ریال و میزان اشتغال زایی مستقیم در آن 8نفر می باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:با افتتاح این پروژه سالانه 30تن گوشت مرغ تولید می شود که در کنار اشتغال زایی به رونق بازار در شهرستان بهمئی کمک می کند.
گوهرکانی تصریح کرد:از مسئولان شهرستانی و استان می خواهیم این کارآفرین را در ادامه راه برای جوجه ریزی و تامین اعتبار برای هزینه های جاری طرح یاری کنند.
یکی از کارشناسان پروژه در این مراسم با اشاره به استفاده از فناوری های نوین دنیا که همه توسط ظرفیت های داخلی استفاده شده است، گفت: تمامی تجهیزات با دانش بومی فرزندان ایران تولید و نصب شده است که نسبت به نمونه های مشابه خارجی از کیفیت بالاتری و قیمت کمتری برخوردارند.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی