نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1396 - 22:58
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت؛
برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با آسیب های اجتماعی در بهمئی+تصاویر
کارگاه آموزشی ویژه والدین دانش آموزان پیش دبستانی و پایه اول با موضوع مبارزه با آسیب های اجتماعی در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ کارگاه آموزشی ویژه والدینِ دانش آموزانِ پیش دبستانی و  پایه اول، به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و با نظارت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کمیته مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری شهرستان عصر امروز در شهرستان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با سخنرانی امام جمعه شهرستان بهمئی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق، مفاسد اخلاقی، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در این مراسم از والدین خواست نسبت به افزایش مهارت های زندگی و سبک های تربیت فرزند جدیت داشته باشند تا نسل کم خطری را به جامعه تحویل دهند.

امام جمعه شهر لیکک آرامش، اخلاقیات، احترام متقابل، محبت ورزی و ایمان را از عوامل مهم تقویت بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان عنوان کرد.

افروغی با بیان اینکه لازمه تداوم زناشویی، تحمل همدیگر است، گفت: شناخت روحی، عاطفی و اندیشه همسر و تحمل کاستی های وی در موفقیت های زندگی زناشویی نقش مهمی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با تقدیر از حضور والدین دانش آموزان، گفت: اگر خانواده ها به درستی آموزش های لازم مبارزه با آسیب های اجتماعی را یاد بگیرند، آموزش مبارزه با این آسیب ها برای دانش آموزان آسان تر می شود.

تصاویر ضمیمه:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی