نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1393 - 11:04
فرمانده موفق پایگاه بسیج در جشنواره مالک اشتر خاطرنشان کرد: 9 دی ماه 93 نمونه‌ای از میثاق در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و این روز را در لوح تاریخ، به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ماندگار ساخت.

ایمان سبحانی، فرمانده پایگاه بسیج مقاومت امام حسین(ع) حوزه مارگون بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل در رابطه با کسب مقام اولی خود در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج اظهارداشت: اینجانب با 15 سال سابقه بسیجی توانستم با توجه با ارزیابی بازرسان سازمان بسیج عشایری کشور از پایگاههای بسیج مقاومت سپاه ناحیه عشایری استان در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست محترم سازمان بسیج عشایری کشور مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج شوم.

 

وی این موفقیت را مرهون تلاش و مجاهدت یکایک بسیجیان عزیز ، خدوم این پایگاه مقاومت ، مدیریت، نظارت فرماندهی سپاه ناحیه عشایری استان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) مارگون دانست.

 

9دی ماه 1388 روز تجلی وحدت ، دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران اسلامی

 

این فرمانده پایگاه بسیج حوزه زیلایی در ادامه به مناسبت بزرگ حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی ماه 1388 روز تجلی وحدت ، دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران اسلامی از مردم سالاری دینی  است.

 

سبحانی افزود:  حماسه 9 دی مردم ایران اسلامی با دل های بصیر،  قدم های استوار، دست های پاک مردم متدین  ، ولایت مدار و حامیان امام و شهداء و رهبری عزیز تاریخ ساز شد و آب سردی  بر فتنه فتنه گران در 1388 بود.

 

نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی

 

فرمانده پایگاه بسیج مقاومت امام حسین(ع) مارگون اظهارداشت: نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ که یاد آور حماسه حضور ودفاع از حریم ولایت است، به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی توانست تجلی عشق وارادت مردم را به اسلام و قرآن نمایان سازد و از دل یک حماسه بزرگ شورآفرین بیافریند.

 

وی در ادامه افزود: شعور و بصیرت امت ولایتمدار ایران اسلامی مردم را به میدان غیرت و عزت مندی فراخواند که همانا این حماسه، دریافت پیام حضرت زینب ( سلام الله علیها) در پرتو عاشورا بود که توانست میراث گرانبهای پیامبراکرم (ص) را در مسیر نورانی ولایت فقیه، ثابت قدم بدارد .

 

9 دی ماه 93  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

 

بسیجی نمونه حوزه مارگون شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: 9 دی ماه 93 نمونه‌ای از میثاق  در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و این روز را در لوح تاریخ، به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ماندگار ساخت.

 

وی گفت: حماسه 9 دی ماه در عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شاخص شد.

 

فرمانده پایگاه بسیج مقاومت امام حسین(ع) حوزه مارگون خاطرنشان کرد: همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

 

9 :وی گفت دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

 

فرمانده برتر جشنواره مالک اشتر بسیج  گفت: اگر نبود زعامت و هدایت رهبر فرزانه در تدبیر امور و اطاعت محض امت از رهنمودها و راهکارهای عملی ایشان، قطعا روند انقلاب چیزی جز سرنوشت کشورهای دگرگون شده با انقلاب های مخملی نبود و چه زیبا ارتباط بین امت و امام برقرار شد.

 

سبحانی در پایان گفت: ما عشایر بسیجی، بار دیگر بیعت خود را با رهبرمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت نموده و رشادت ها و حماسه آفرینی های تاریخی آن روز بزرگ و به یادماندنی را ارج می نهیم .

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی