نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1393 - 12:47
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایطی که این استان برای پیمودن مسیر توسعه و رسیدن به استان‌های برخوردار طی می‌کند، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه، فرصت پرداختن به باندگرایی و جریان‌گرایی را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، یدالله بوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و همچنین قدردانی از همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور حماسی در برنامه‌های مربوط به روز 9 دی در سراسر این استان اظهار کرد: در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد برنامه روز بزرگ 9 دی طبق اطلاعات واصله با شکوه خاص و حضور همه جانبه مردم برگزار شد.

 

وی گفت: این شکوه حضور نشان دهنده بصیرت و بینش بالای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که با این نوع حضور در مناسبت‌های مختلف همواره در کشور جزء پیشتازان بوده‌اند.

 

فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد سپس با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف از جمله دارا بودن ذخایر و منابع عظیم انرژی تصریح کرد: همه این داشته‌ها و ظرفیت‌ها یک طرف و در طرف دیگر نیروی انسانی با استعداد و خلاق که لازم است از این ظرفیت عظیم بیش از گذشته برای توسعه و شکوفایی کشور و استان استفاده کرد.

 

بوعلی تصریح کرد: باید به دنبال آماده کردن زیرساخت‌ها در استان برای به فعل درآوردن استعدادهای بالقوه بود و به همین منظور لازم است که توسعه همه‌جانبه مد نظر مسئولان قرار گیرد.

 

وی در همین خصوص زیرساخت‌های فرهنگی را برای توسعه استان بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: زیربنای توسعه از اقتصادی گرفته تا سیاسی همه وابسته به توسعه فرهنگی است که ظرفیت‌های بی‌بدیل آن در استان ما وجود دارد.

 

فرمانده سپاه فتح از غیرت و نوع‌دوستی و لطافت و طبع بلند به عنوان ظرفیت‌های مردمی کم‌نظیر در استان یاد کرد و افزود: وقتی از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود بی‌شک در حوزه اقتصادی و معیشتی مشکلات را کنار خواهیم زد.

 

این فرمانده ارشد نظامی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی در حال گذار و رو به سوی توسعه یاد کرد و گفت: برای رسیدن به نقطه دلخواه برخی کارها و اقدامات لازم است شدت گرفته و از سرعت برخی دیگر از کارها کاسته شود.

 

بوعلی یکی از آفات توسعه را در هر جامعه‌ و منطقه‌ای جریان‌گرایی و توجه بیش از حد به موضوعات حاشیه‌ای از جمله باندبازی دانست و گفت: کار سیاسی به جای خود مهم و ضروری است و تنوع و تکثر در این نوع فعالیت‌ها برای شکوفایی کشور و استان لازم است اما کار سیاسی با سیاسی‌کاری دو مقوله متفاوت است که دومی مانع پیشرفت استان و عاملی برای کند کردن ضرب‌آهنگ توسعه می‌شود.

 

وی پرداختن به موضوعاتی که در راستای باندگرایی و جریان‌گرایی باشد را اجحاف در حق مردم استان دانست و گفت: امروز همه می‌دانیم که برای رفع مشکلات به چه نیاز داریم و از چه گفتار و اعمالی باید پرهیز شود.

 

بوعلی اطلاع از مسائل سیاسی روز را یک ضرورت برای همه اقشار دانست و گفت: جریان‌گرایی و سیاسی‌کاری را با شم سیاسی و فهم مسائل سیاسی و فعالیت سیاسی نباید اشتباه گرفت.

 

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه سپاه برای کمک به توسعه استان به هر حرکتی که در کهگیلویه و بویراحمد وحدت‌آفرین باشد کمک خواهد کرد و در این مسیر گام برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: برای توسعه استان و کمک به رونق اقتصادی و از همه مهم‌تر پیشبرد اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی سپاه همراه و همدل با مسئولان و مردم برای پیشبرد این اهداف کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا