نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. مرداد 1394 - 10:23
استخدام,chaharfasl.ir
مدیر کل امور وزارت جهاد کشاورزی
استخدام های اخیر جهاد قانونی است
بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ دستگاه اجرایی می تواند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ۱۰ درصد پست های سازمانی مصوب خودشان را بدون تعهد استخدام و در صورت که اعتبار جذب انها تامین شود به صورت ساعتی یا کار معین تا حداکثر یک سال به کار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: جذب نیروی‌های جدید در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به آزمون ندارد.

 

اسد پاریاد گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ دستگاه اجرایی می تواند در شرایط خاص با تایید سازمان تا ۱۰ درصد پست های سازمانی مصوب خودشان را بدون تعهد استخدام و در صورت که اعتبار جذب انها تامین شود به صورت ساعتی یا کار معین تا حداکثر یک سال به کار بگیرد و می تواند بعد از پایان یک سال در صورت نیاز دوباره قرارداد را تمدید نماید.

وی بیان کرد: . که بر اساس این مجوز بنا بر اعلام نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد سهمیه ای برای انها که ۳۲نفر می باشند در نظر گرفتیم و به استان مربوطه اعلام شد و مجوز انها را طی نامه ای از سوی استانداری که تایید تامین اعتبار بود ارسال کردیم.

 

مدیر کل امور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مثل اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در بحث اجرا با مشکل مواجه شده اند و اعتراضاتی را در پی داشته است.

 

تأیید مصاحبه مدیرکل امور ادرای جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ آزمون نیاز نیست
وی ضمن تایید صحبت های مدیر امور اداری جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان این سازمان، به صراحت اعلام کرد این تعداد جذب نیرو نیازی به برگزاری ازمون ندارد و عزیزان با تکیه بر ماده۴۴قانون خدمات کشوری اعتراضاتی را داشتند که حضورشان اعلام می دارم این ماده فقط ویژه استخدام نیروهای پیمانی و رسمی می باشد.جهاد کشاورزی استان نیز هیچ تعهدی برای استخدام این افراد ندارد.
پاریاد خاطرنشان کرد: بعد از پایان یک سال قرارداد این افرادسازمان جهاد کشاورزی می تواند این قرار داد را لغو کند.

فرصت جذب این سهمیه محدود است/ قدردانی از پیگیری مسئولان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

وی اضافه کرد: برای جذب این تعداد نیرو در استان کهگیلویه وبویراحمد ما یک مقطع زمانی را نیز مشخص کردیم که در صورتی که بعداز اتمام این مقطع زمانی نتوانند این ۳۲ نفر را جذب کنند ما مجبور هستیم که مجوز را لغو و به استان دیگری ارسال کنیم.

 

این مسئول در وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از پیگیری‌های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب این سهمیه بکارگیری نیرو خاطرنشان کرد: در این وضعیت کشور و آمار بالای بیکاری، جذب این سهمیه و استفاده از آن جای قدردانی دارد.
وی بر هماهنگی‌ها و رعایت مواد قانونی در استخدام اخیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی