نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. مرداد 1394 - 13:37
در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رضوی مطرح شد:
بر گزیده شدن 8 اثر به نیت امام هشتم (ع) در جشنواره ملی رضوی
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی آئین های نمایشی و پرده خوانی رضوی در یاسوج گفت: در هفته گذشته گروه های نمایشی، پرده خوانی و نقالی در پارک ساحلی، پارک مهرورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میدان معلم شهر یاسوج به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر امروز اختتامیه چهارمین جشنواره ملی آئین های نمایشی و پرده خوانی رضوی با حضور مسئولین استانی در یاسوج انجام شد.

 

در این برنامه رضا دهبانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:  به مناسبت هفته کرامت چهارمین جشنواره ملی آئین های نمایشی و پرده خوانی در شهر یاسوج  برگزار شد.

 

وی گفت: به نیت امام هشتم(ع) از میان 30 کار ارائه شده از استنانهای کشور هشت اثر برگزیده شد که در چهار نقطه شهریاسوج به اجری برنامه پرداختند.

 

دهبانی در ادامه افزود: در هفته گذشته گروه های نمایشی، پرده خوانی و نقالی در پارک ساحلی، پارک مهرورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میدان معلم شهر یاسوج به اجرای برنامه پرداختند.

 

 وی به آثار برگزیده اشاره کرد و گفت: استان همدان با اثر نمایشی" کاسه گردان"، استان بوشهر با اثر" هشتمین منزل"، استان هرمزگان با اثر" راز صندوقچه"، آستان اشرفیه با اثر" کرب و کرنا"، استان کردستان با اثر "به سوی امید "، استان کرمانشاه با اثر" نذر موی سر"، استان مازندران با اثر "نوای رضا"، و همچنین آقای سید مصطفی سیدی با نقاله خوانی در این هفته در میان آثار ارائه شده به جشنواره خوش درخشیدند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره برنامه های 8 شهرستان در رشته های مختلف برای این جشنواره گفت:در راستای جشنواره ملی رضوی در استان برنامه هایی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز برگزار گردید که شهر گچساران با داستانک رضوی ، شهرستان لنده با جمع آوری عکس های زیارتی تاریخی، کهگیلویه با برگزاری جشنواره شعر فارسی، شهرستان بویراحمد با اجرای برنامه طراحی پوستر عفاف و حجاب رضوی فعالیت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی