نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. شهريور 1394 - 11:59
عضو جبهه پایداری گفت: متأسفانه در بازگشایی سفارت خانه انگلستان دولتمردان تدبیر و امید اقدامی خلاف قانون را انجام دادند و به طرح مجلس در مورد بازگشایی سفارت انگلستان در ایران توجه نکردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  ستار هدایت خواه به بازگشایی جاسوس خانه انگلستان و ذوق زدگی برخی روشنفکران و تعبیر کردن این بازگشایی به باز شدن پنجره اقتصادی بر روی ایران گفت: مبانی برخی از این روشنفگران مغایر با توانمندیهای ایران و ملت است.

برخی به دنبال دست دراز کردن ملت در جلوی دشمن هستند

وی ابراز کرد: مبانی این عده که ذوق زده از بازگشایی جاسوس خانه روباره پیر استعمار گر هستند به گونه ای است که معتقدند ایران اگر می خواهد از نظر اقتصادی رشد داشته باشد باید دستش را به سمت دیگران دراز کند و به تولیدات داخلی خود تکیه نکند.

اینها اعتقادی به آرمان ها ندارند

عضو جبهه پایداری در استان کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از اینگونه دیدگاه های مغرضانه و غرب طلبانه روشنفکران گفت:حتی نگاه عرصه سیاسی برخی از این روشنفکران، قائل به آرمان ها ، ارزشهای انقلاب و امام نیست و حتی آنان مبارزه با استکبار و صهیونیزم را قبول دارند.

هدایت خواه با بیان اینکه این افراد حتی مخالف طرفداری ایران اسلامی از کشورهای مستضعف و مظلوم جهان هستند، بیان کرد: اینگونه افراد انجام دادن اینگونه تحرکات را در پی براندازی آرمانها ادامه می دهند.

دشمن درصدد نفوذ است

وی بازگشایی سفارت خانه انگلیس در برهه کنونی را یکی از اهداف کوتاه مدت دشمن و نفوذ به بدنه برخی عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادص ایران دانست و گفت: همانگونه که رهبر دمعظم انقلاب فرمودند دشمن در صدد نفوذ به برخی از عرصه های انقلاب است که بازگشایی این جاسوس خانه هم نوعی از اولین نفوذهای آنان است.

عضو جبهه پایداری هدف از بازگشایی سفارت خانه انگلیس را رسیدن دشمن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و ایجاد توطئه های دوباره آنان در کشور دانست و افزود: یکی از اهداف شتابزده انگلستان برای بازگشایی جاسوس خانه اش در ایران، ایجاد توطئه های دیگری همانند فتنه 88 و رسیدن به اهداف طولانی مدتشان در ایران است.

مسئولان بیدار باشند و در خواب توافقات فرو نروند

هدایت خواه به سخنان مذبورانه اوباما رئیس جمهور آمریکا و ایجاد فتنه های جدید آنها از سوی سفارت انگلیس درایران اشاره کرد و گفت:چیزی که رئیس جمهور آمریکا در گفت و گو با رسانه های آمریکایی به آن اشاره کرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت غر ب با رویکرد نفود و از بردن ماهیت نظام را نشان می دهد، که مسئولان باید مواظب اینگونه تحرکات مشکوک روباره پیر در ایران باشند.

وی خواب آمریکاییها و انگلیسیها برای نفوذ به ایران را سرابی بیش ندانست و افزود:هم آمریکاییها و هم انگلیسی ها باید بدانند تا وقتی که کشور حزب الله ایران با رهبری سید زمان در این کشور هستند، باید خواب نفوذ به ایران اسلامی را ببیند.

دولتمردان خلاف قانون حرکت کرده است؟!

نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تکنیک های جدید انگلستان برای ورود به عرصه سیاسی ایران را تکنیکی تشتت زا و تفرقه افکنانه دانست و ابراز کرد: متأسفانه در بازگشایی سفارت خانه انگلستان دولتمردان اقدامی خلاف قانون را انجام دادند و به طرح مجلس در مورد رویکرد انگلستان در مورد ایران توجه نکردند.

هدایت خواه  به مصوبه مجلس در مورد بازگشایی سفارت انگلستان اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرده که مادامی در رفتار دولت انگلیس تغییری حاصل نشود در رابطه با آن کشور باید تفاوتی قائل شد که دولمتردان دولت یازدهم در عرصه دیپلماتیک نگاهی به این موضوع نکردند.

شتابزدگی دولتمردان برای چیست؟!

وی با بیا بیان اینکه مجلس به عنوان یک قانونگذار باید جربزه ایستادگی در برابر قانون خود و سئوال از مسئولان ذیربط در مورد این موضوع را داشته باشد، بیان کرد: ذوق زدگی دولتمردان در بازگشایی این سفارت، بسیار شتابزده بوده و مجلسیان باید بدانند در برهه ای که دو انتخابات مهم در کشور انجام خواهد گرفت چرا در برابر بازگشایی سفارت روباه پیر کوتاه آمدند.

هدف انگلستان جاسوسی است نه دوستی

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه سفارت انگلیس فقط و فقط برای جاسوسی در ایران باز شده است، گفت: روباه پیر در برهه کنونی فقط به دنبال فتنه دیگری همانند فتنه 88 در انتخابات امسال است و در این زمینه مسئولان نباید به راحتی از کنار این بازگشایی بگذرند.

جای تأسف است

هدایت خواه تصریح کرد: جای تأسف است که برخی از مسئولان اجازه بازگشایی این جاسوس خانه که نقش موثری در فتنه 88 ایفا کرد را داده اند.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی