نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. دى 1395 - 17:36
پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل قصد دارد در پایان هر هفته، مهمترین اخبار و رویداد های استان کهگیلویه و بویراحمد را جمع آوری و در بسته های خبری مختلف در اختیار مخاطبان عزیز قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل،این پایگاه خبری قصد دارد در این بسته خبری، مهمترین اخبار ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را جمع آوری و در اختیار مخاطبان عزیز قرار دهد.

 

دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد جزو 8 استان برتر کشور است

رئیس هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در رشته دو و میدانی جزو هشت استان برتر کشور است گفت: در طرح استعدادیابی فدراسیون 21 نفر را در کشور معرفی کرده ایم.

وی با اشاره این موضوع که این استان استعدادهای زیادی در پرتاب‌ها و دوهای استقامت دارد و در این زمینه در مسابقات عملکرد مناسبی داشته است گفت: شش قهرمان کشوری در رشته دو و میدانی در استان داریم.

5nn_dsc_0025.jpg

محمدی افزود: از آبان ماه سال 94 طرح استعداد یابی در استان شروع شده است و این استان در زمینه استعداد یابی در کشور جزو هشت استان برتر در کشور است.

وی افزود: 21 نفر در طرح استعداد یابی که توانستند رکودها و ورودی‌های اولیه را در رشته‌های مختلف دو و میدانی کسب کنند را به فدراسیون معرفی کردیم.

این مربی بین‌المللی با بیان اینکه مربی باید در میدان عمل با عشق و علاقه کار کند گفت: مربیان هم استانی باید از طرف مسئولین امر حمایت شوند تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

محمدی به مشکلات هیئت و تیم دو و میدانی استان اشاره کرد و گفت: قهرمانان از نبود باشگاه و اسپانسر در استان گلایه دارند.

 

 

فوتبال ایران هیچ بهایی به لر ها نمی دهد

عبدالرضا سروندی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه تماشاچی خوبی در بازی با زاگرس دیدیم و اهانتی نکردند گفت: بازی حاشیه ای داشت که با تاثیر گذاری برخی از مسئولین به جنجال کشیده شد که در تشکیلات اجرایی بودند و روی داوران جوان تاثیر گذاشتند.

وی گفت: زمین چمن تختی شهر یاسوج استاندار نسیت و فاصله خط طولی زمین با نیمکت بسیار نزدیک است و این باعث شده که خیلی از مشکلات بوجود بیاید.

سروندی افزود: داور جوانی که داوری می کند بدلیل عدم آشنایی با علم روان شناسی و عوامل اجرایی استان تحت تاثیر قرار گرفتند و در دقیقه 90بازی چه خطایی گرفته می شود و باعث باخت تیم ما می شود و فوتبالی که اینگونه بازی می شود، فوتبال مردانگی نیست.

وی گفت: سالیانه تیم بعثت حدود 10 میلیارد ریال هزینه می کند و با این داوری های ضعیفی که داریم به نتیجه نمی رسد و حق تیم ها ضایع می شود.

سرپرست تیم فوتبال بعثت گفت: ایراد دیگری که در بعضی از بازی ها وجود دارد این است که چهار داور و ناظر بازی از یک شهر انتخاب می شود و باعث مشکلات بسیار زیادی می شود.

وی در پایان گفت: هفت استان لر نشین داریم اما با وجود اینکه رئیس سازمان لیگ هم لر است، هیچ کمکی، حمایتی و بهایی به لرها داده نمی شود.

 

 

زاگرس یاسوج در خانه بعثت کرمانشاه را زمین گیر گرد/ کاپیتان از شکست خانگی گریخت

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف هم رفتند.

این دیدار حساس در حالی از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد که تیم زاگرس در رده هشتم و تیم بعثت در رده ششم جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات قرار داشت.

تیم زاگرس بازی تهاجمی را از ابتدای مسابقه در دستور کار قرار داد که هیچ کدام از این حملات سودی برای این تیم نداشت و این تیم بعث کرمانشاه بود که از ضعف خط دفاعی تیم زاگرس به خصوص دفاع میانی تیم زاگرس مجید نجاتی نهایت استفاده را برد و با عبور از عمق دفاع تیم زاگرس دروازه این تیم را در دقیقه 35 بازی گشود.

با این گل بازیکنان تیم زاگرس یاسوج به خود آمدند و حملاتی را روی دروازه سفیدپوشان کرمانشاهی تدارک دیدند که در واپسین لحظات نیمه اول و روی یک ضربه ارسالی کرنر بازیکنان تیم زاگرس توسط بازیکن شماره 30 امین اسدی به گل تساوی دست یافتند.

در نیمه دوم این دیدار و در دقایق نخستین این نیمه تیم فوتبال زاگرس مزد برتری خود را گرفت و موفق شد  گلی به ثمر رسانده و بازی باخته را به برد تبدیل کنن.

در دقیقه 38 این بازی یکی از بازیکنان تیم زاگرس کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و همین موجب شد تا یک دقیقه بعد روی یک ضربه اوت دستی بازیکن تیم بعثت کرمانشاه دروازه تیم زاگرس را باز کند و بازی در نتیجه به تعادل کشیده شود.

در واپسین لحظات بازی صمد اکبری کاپیتان با تجربه زاگرس یاسوج یک خطای پشت محوطه جریمه از بازیکنان تیم بعثت گرفت و خود این بازیکن موفق شد گل پیروزی‌بخش زاگرس را وارد تیم بعثت کند و سه امتیاز حساس این بازی نصیب شاگردان حمید کرمی شود.

 

 

بانوی قهرمان ملی پوش یاسوجی که با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کند + تصاویر

پریسا جهانفکریان پرتاب گر چکش تیم دو و میدانی استان کهگیلویه وبویراحمد متولد فروردین ماه 1374  در شهر سی سخت دارای تحصیلات کارشناسی معماری است.

وی گفت: خیلی از ورزش ها را شرکت کرده ام و با توجه به اینکه این ورزش المپیکی است و و در استان این ورزش جای پیشرفت بیشتری نسبت به بقیه ورزش ها دارد این رشته را انتخاب کردم.

این ورزشکار هم استانی با بیان اینکه خانواده ام مشوق اصلی من در این ورزش بودند گفت: دلیل دیگرم برای انتخاب این ورزش وجود مربی حرفه ای در استان بود.

پرتابگر چکش هم استانی گفت: از فروردین ماه  1395 وارد رشته دوومیدانی و پرتاب چکش شدم و در اولین حضور خودر مسابقات آغاز فصل سالجاری که خردادماه در شیراز برگزار شد، با پرتاب 41متر و 56 سانتیمتر به مقام چهارم کشور در رده سنی بزرگسالان دست یافتم.

0vze_dsc_0020.jpg

وی گفت: رکرود 47 متر را در تمرینات به ثبت رسانده ام و با تمرینات منظم و خوبی که روزانه دارم، میتوانم نسبت به کسب سهیمه ورودی بازیهای آسیایی که 55 متر است خوشبین باشم.

جهانفکریان گفت: در طول هفته هر روز و روزی چهار ساعت تمرین دارم و و رسیدن به مشسابقات آسیایی جزو با تلاش و تمرینات مستمر و حمایت مسئولین میسر نخواهد بود.

وی پرتاب چکش رشته ای پرخطر دانست و گفت: نبود فضای مناسب برای تمرینات و حضور آقایان در پیست خاکی مجموعه دولت آباد شهر یاسوج  یکی از مهمترین مشکلاتی است که من و سایر بانوان ملی پوش در رشته دو و میدانی داریم.

این قهرمان هم استانی از نبود امکانات، فضای مناسب جهت بدنسازی و دستگاه های گرمایشی گلایه کرد و گفت: رشته دو و میدانی هزینه های زیادی دارد به طوری که برای خرید یه کفش پرتاب یک میلیون تومان باید هزینه کرد؛ اما من با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کنم.

وی در آخر گفت: در خواستی که از مسئولین دارم این است که اگر حمایت شوم 100 درصد رکورد می زنم.

 

 

ورزش قهرمانی کهگیلویه وبویراحمد در آرزوی حامی/ نبود سالن تمرین دغدغه بانوی قهرمان یاسوجی + تصاویر

سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشوراز استان کهگیلویه وبویراحمد متولد 1373 شهر سی سخت اظهار داشت: از سال 1391 با تشویق پدر و مادر و خانواده و بدلیل اشتیاق به رشته های رکوردی وارد رشته دوومیدانی و پرتاب نیزه شدم.

ضیایی با بیان که از سال 1391 تاکنون عنوان دار مقام های اول رده های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور، سوم مسابقات بانوان غرب آسیا و عضویت در سال 1392 و 1395 را در کارنامه ورزشی خود دارم ادامه داد: در سال های 1393 و 1394 بدلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته دوومیدانی بودم و  بعد از گذراندن دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشتم و سعی و تلاشم کسب رکورد و مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه 1396 در هندوستان برگزار می شود خواهد بود.

ملی پوش تیم دو و میدانی بانوان کشور توجه بیشتر به ورزش بانوان در استان، حمایت مالی ورزشکاران و نگرش مثبت جامعه و والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی را یکی از دغدغه های خود دانست و خواستار ایجاد محیط امن، امکانات مناسب ورزشی و نگاه ویژه مسئولین استانی به ورزش بانوان استان شد.

ضیایی در ادامه از برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه 1396 در کشور باکو و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در تیرماه 1396 در کشور هندوستان خبر داد و افزود: ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای جاکارتا 55 متر و برای مسابقات کشورهای اسلامی 52 متر تعیین شده که امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان بتوانم با کسب ورودی برای این مسابقات افتخار ورزش استان در کشور باشم.

این قهرمان ملی پوش هم استانی تنها رقیب خود در مسابقات قهرمانی پرتاب نیزه بانوان کشور را ثریا قلیچ نیازی از گلستان دانست و بیان داشت: رکورد قبلی ثبت شده من در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور 45 متر و 33 سانتیمتر بوده که با تلاش و تمرینات مستمر و روزانه سعی در شکستن رکورد های ملی و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه وردوی المپیک است.

سحر ضیایی که بهمراه برادر خود در تمرینات روزانه حضور دارد ادامه داد: قطعا ورزش استان از ظرفیت بالقوه ای برخوردار بوده و تنها مشکل اصلی قهرمانان و مدال آوران ورزش استان نبود حامی و اسپانسر است که امیدوارم با برنامه ریزی و نگاه مثبت مسئولین ورزش استان و شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان، ورزش کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشور برسد.

این ملی پوش دو و میدانی بانوان استان و کشور نبود سالن مناسب تمرینات با توجه به شروع فصل سرما را یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های قهرمانان این رشته برشمرد و خواستار تجهیز کردن سالن و پایگاه دوومیدانی استان شد.

 

 

تساوی زاگرس یاسوج و برق در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

 هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه اول پیگیری شد و تیم زاگرس یاسوج در بازی خارج از خانه با نتیجه مساوی بدون گل مقبال برق جدید شیراز متوقف شد.

تیم زاگرس یاسوج با این نتیجه با 25 امتیاز و یک پله صعود در جدول زده بندی به رده هفتم برسد و چشم به دیدارهای آتی خود داشته باشد.

 
 

این دوره با حضور حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فوتبال و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و با نظارت آن‌ها در جزیره کیش انجام شد.

۱۳۹۵۱۰۱۶۰۰۰۱۴۱_photol

 رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: داوران هم استانی ما در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی هستند که در دهه اخیر شاهد درخشش در عرصه داوری ملی فوتبال کشور بوده‌ایم.

سید پرویز موسوی افزود: داوران کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌‌اند با افزودن بر درجات علمی و دانش داوری خود همواره در فوتبال ایران آماده قضاوت دیدارهای حساس باشند.

 

 

پیوستن سه بازیکن جدید به تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران پیوست

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: سه بازیکن جدید به نام‌های احمد رضا پویا، ابوالفضل ابوالفتحی و افشین غلامی به تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز این شهرستان پیوستند.

محمدرضا یزدان‌شناس اظهار داشت: این بازیکنان با صلاحدید کادر فنی برای حضور قدرتمندانه تیم نفت و گاز گچساران در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور به بازیکنان قبلی اضافه شدند.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که اکنون در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد، با انجام دیدارهای تدارکاتی و تمرینات منظم خود را آماده نیم فصل دوم می‌کند.

 

 

احیای والیبال پایه برنامه هیئت والیبال استان
برنامه ریزی و احیای والیبال در رده های پایه مهمترین اولویت هیئت والیبال استان کهگیلویه وبویراحمداست.
رئیس هیئت والیبال استان گفت: از فروردین ماه سال جاری استعدایابی در دختران و پسران در رده های پایه انجام گرفته است که منتخبان و مستعدان به اردوهای تیم ملی معرفی شدند.
اردشیر راد افزود: در بخش بانوان مهشید معبودی، فائزه کرمی و میترا بارانی انتخاب و به اردوهای تیم ملی اعزام شدند.
رئیس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین تیم بانوان نوجوان با هزینه ای بالغ بر ۸۰میلیارد ریال به شهر مشهد مقدس اعزام شدند که خانم ها راستگو، نیکزاد و علی پور مربیگری این تیم را برعهده داشتند.
راد افزود: همچنین در بخش آقایان استعدادیابی در فروردین و اردیبهشت سال جاری انجام شد که در این زمینه نیز مسابقاتی در رده های جوانان و نوجوانان در سطح استان برگزار شد.
رئیس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت:اعزام تیم آقایان در رده سنی نوجوانان به استان چهارمحال و بختیاری، شرکت دو تیم شهرستان بویراحمد و نفت و گاز گچساران در لیگ زیر گروه کشور و برگزاری کلاس های داوری در شهرستان گچساران از دیگر اقدامات صورت گرفته در هیئت والیبال استان در سال جاری است.
راد افزود: تا پایان سال جاری برگزاری کلاسهای ارتقاء داوری درجه ۳ و ۲ بانوان و همچنین درجه ۳ آقایان را در دستور کار خود داریم.

 

 

مهدی موسوی چهار راه گشین پدیده فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان‌های گچساران وباشت که به اردوی تیم ملی زیر ۱۳ سال کشور دعوت شده است با عقد قرار دادی یک ساله به باشگاه نفت وگاز گچساران پیوست و قرار است برای تیم نونهالان این باشگاه به میدان بیاید.

 dmlk_img_20170110_143804

 

در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ در رامسر آغاز شد. در این دور از مسابقات ۲۰ تیم از جانبازان سراسر کشور به مدت یک هفته به رقابت می‌پردازند.
۲۳۰ نفر از جانبازان سالم تن و قطع عضو در این رقابت‌ها حضور دارند و در دو نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت.
در بخش سالم تنان، در هرتیم ۱۴نفر و در بخش قطع عضو ۱۲ نفر حضور دارند.
مسئولان محلی و چهره‌های شاخص ورزشی مازندران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و از نزدیک بر روند مسابقات نظارت می‌کنند.
بنا بر این گزارش، تیم کهگیلویه وبویراحمد با اقتدار و شکست تیم کرمان با نتیجه ۵ بر ٢ ضمن صعود به فینال، جواز حضور در لیگ بر‌تر را کسب کرد.

photo_2017-01-03_10-21-14

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی