نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1394 - 11:23
همه منتقدان نگران نفوذ آمریکا در کشور هستند چرا که روز اول بنای مذاکرات وبر اساس مسائل هسته ای بوده است اما هر چه جلوتر آمدیم دیدیم طرف مقابل از تغییر رفتار و تغییر ساختار ایران اسلامی حرف می زنند که خبر از نیت اصلی طرف مقابل از مذاکرات می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد مهدی پاک نژاد به نکاتی در رابطه سخنان رئیس جمهور روحانی در جمع مردم مازندران اشاره کرد وبرای این پایگاه خبری تحلیلی نوشت: رئیس جمهور در این سخنرانی از مردم خواستند برخی سخنان را نشنیده بگیرند تا در فرصت های بعدی و به موقع جواب مفصل و کامل به آنها بدهد.

و اینکه: چه کسی است که از افتخار و غرور ملت و از رفع تحریم ها ناراحت است؟ والله بدانید که با رفع تحریم ها شما نیز منتفع خواهید شد و نیازی نیست که نگران باشید. مطمئن باشید که دکان شما نیز کساد نخواهد شد و اساساً رفع تحریم ها کاسبی هیچ فردی را کساد نخواهد کرد.

 

در این مطلب چند مورد از نقدهایی که وارد است را نسبت به سخنرانی آقای روحانی بیان میکنیم.

اول اینکه جناب آقای روحانی شما همانطور که در صحن سازمان ملل متحد بیان داشتید خود را منتخب کل ملت ایران دانستید و عرضه داشتید که ملت ایران به مصالح و تعامل با جهان رای داد. از شما میپرسیم مگر از بعد از انقلاب تا پیش از انتخاب شما ملت و دولتمردان ایران اسلامی بدنبال جنگ و مخاصمه با جهان بوده اند؟

 

شما با این سخنان تصدیقی بر تروریسم انگاشتن ایران توسط غرب زدید و دلیلی موجه بر اعمال ایران هراسی و اسلام هراسی آنان در دنیا.

 

در این خصوص این را به شما گوشزد می کنیم که ریاست جمهوری ملت ایران هستید و باید مانند منتخبین تمامی ملت ها به موافق و مخالف خود خدمت کنید.چطور با این وجود تک تک ملت ایران را همفکر و همسو با خود می دانید و تنها عده کمی را بیسواد، بی شناسنامه، کاسب تحریم و ... می نامید.

 

آقای رئیس جمهور شما در چند روز اخیر در میان مردم مازندران منتقدان برجام را کاسب تحریم دانسته اید و به اسم اعظم خدا (والله) قسم خورده اید که رفع تحریم ها دکان شما را کساد نمی کند، یعنی مطمئن هستید که دلیل اصلی انتقاد همه آنان نفع بردن از تحریم است.

 

با توجه به سخنان شما ذکر چند نکته لازم می نماید که اولاً اگر تمام ملت با شما همسو و همفکر هستند پس خود به خود منتقدان پس زده می شوند و نیازی به نسبت دادن این همه القاب در این دو سال و به احتمال زیاد در دو سال آینده نبوده و نیست زیرا اگر تفکر این گروه خلاف عزت، شرافت، باور و رفاه این ملت باشد مانند تمام گروه ها و احزابی که از اول انقلاب تقابلی با تفکر ملت اسلامی داشته اند، کنار زده خواهند شد.

 

 

ثانیاً در سالی که رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) نام آن را "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نهاده اند وحکایت از آن دارد که دشمن درصدد رخنه در قلوب و سوء باورهای مردم ومسئولین نسبت به هم است و اتحاد ملت ایران اسلامی را نشانه رفته است، سخنان شما به دور از تدبیر، آینده نگری و مصلحت اندیشی است.

 

درک اشتباه رئیس جمهور  از نظر منتقدان

ثالثاً منتقدان برجام، مخالف با رفع تحریم ها و تعامل با جهان نیستند بلکه مخالف نفوذ دشمن و نگران عمل نکردن دشمن به تعهداتش هستند(رفتن دوباره راهی که خود شما در دوران آقای خاتمی طی کرده اید اشتباهی مهلک است) در صورتی که ما تمام تعهدات خود را (به خارج فرستادن 9700 کیلوگرم اورانیوم غنی شده، بتن ریزی کردن قلب آب سنگین اراک و...) عملی کرده ایم و برگشتن به نقطه قبل از برجام طی دو سال(به گفته خودتان) غیرممکن است.

 

بازخوانی بیانات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در مرورد رابطه با آمریکا

رابعاً امام خمینی (ره) در تمام سخنانشان ما را از داشتن رابطه با آمریکا نهی کرده اند و این رابطه را رابطه بره و گرگ دانسته اند و فرموده اند "آن قدری که ما از آمریکا صدمه دیدیم از هیچ کس ندیدیم و شاید با چین، روسیه و اروپا مذاکره کنیم اما با آمریکا نه."

 

بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران می فرمایند:" آنها که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند."

در جایی دیگر فرموده اند: اگر ما همه از بین برویم بهتر است از اینکه ذلیل باشیم زیر دست صهیونیسم، و زیر دست آمریکا.

 

و یا فرموده اند:" مملکت اسلامی عار است که دستش را دراز کند طرف آمریکا." و همیشه وحدت را مایه بقای امت اسلامی می دانستند.

 

این سخنان را بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران در برهه ای از زمان بیان فرمودند که وضع کشور ما از لحاظ اقتصادی و ارتباط با دیگر کشور ها غیرقابل مقایسه با حال حاضر است.

 

رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) هم در سخنرانی چند روز اخیر خود رابطه با آمریکا را ممنوع فرمودند چرا که نفعی که ندارد همه اش هم ضرر است.

 

همه منتقدان نگران نفوذ آمریکا در کشور هستند

همه منتقدان نگران نفوذ آمریکا در کشور هستند چرا که روز اول بنای مذاکرات وبر اساس مسائل هسته ای بوده است اما هر چه جلوتر آمدیم دیدیم طرف مقابل از تغییر رفتار و تغییر ساختار ایران اسلامی حرف می زنند که خبر از نیت اصلی طرف مقابل از مذاکرات می دهد.

 

خامساً اگر توجه داشته باشید رسانه های ضد انقلاب از این سخنرانی شما در بین مردم مازندران در مورد منتقذان برجام چقدر ذوق زده شدند و بصورت گسترده نشر دادند و نهایت استفاده را از سخنان شما در ایجاد شکاف داخلی کردند و در این مورد توجه شما را باز به سخن معمار انقلاب اسلامی ایران معطوف می کنم  که فرمودند: اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید کار اشتباهی کرده اید.

 

حرف های امام (ره) روی هوا مانده است و شما فقط امام امام می کنید

و در پایان مطلب سخنان پایانی صحبت های  آقای رحیم پور اذغذی که از عمارهای روزگار ما هستند را برایتان بازگو میکنم  که پیش از خطابه نماز جمعه تهران در یکی از هفته های گذشته بیان کردند.

 

ایشان در مورد رابطه با آمریکا از دید امام خمینی (ره) سخن راندند که یک عده از طرفی می گویند با آمریکا رابطه داشته باشیم و از طرفی خودشان را خط امامی می دانند که این دو تفکر با هم جور در نمی آید.

 

ایشان در پایان سخنرانی شان گفتند: حرف های امام (ره) روی هوا مانده است و شما فقط امام امام می کنید و به حول و قوه ی الهی در هفته های آینده امامی به شما معرفی می کنم که اونهایی که در کشور دم از خط امام می زنند بگویند اصلاً امام را قبول نداریم.

و من مانده ام روی سخن آقای رحیم پور اذغدی با چه کسی و چه گروهی است؟

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی