نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آذر 1393 - 21:13
در دیدار شهردارواعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از پروژه های عمرانی این شهر برلزوم وحدت ببین دوگروه برای موفقیت و توسعه شهر یاسوج تأکید شد.

به گزارش چهارفصل ، ظهر روز گذشته شهردار و اعضای شورای دور چهارم اسلامی شهر یاسوج بامنظور تسریع در عملیات‌های اجرایی و پیشرفت در پروژه های عمرانی از پروژه های عمرانی این شهر بازدید کردند.

 

در ابتدای این بازدید ،اعضای شورای چهارم شهر شهردار یاسوج از مراحل گوناگون و در اجرایی پروژه پارک ولایت به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک مرکز استان بازدید کردند.

 

پیشرفت فیزیکی 30درصد پروژه پارک ولایت

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در حین این بازدید با اشاره به اینکه اعتبارات پارک ولایت از محل ماده 180 به این پروژه تعلق‌گرفته است، ابراز داشت: این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبر اساس طرح و مطالعات اولیه‌ای که با حضور پیمانکار و اعضای شورای شهر یاسوج به تصویب رسیده است، انجام‌گرفته است.

شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج

وی در ادامه بابیان اینکه پیمانکار این پروژه با تمام توان در حال تکمیل مراحل فاز اول این پروژه است، گفت: این پروژه با احتساب بودجه، در دو فاز اجرا خواهد شد و میزان بودجه الحاقی برای اجرای این دو فاز ده میلیارد تومان است.

 

 کمک خواستن شهردار یاسوج از مسئولان استانی

شهردار یاسوج با ابراز امیدواری در تسریع پروژه‌های این نهاد از مسئولان استان خواست تا با در نظر گرفتن اعتبارات به اجرای این پروژه کمک کنند و ورودی شهر یاسوج را از این پژمردگی رهایی دهند.

 

پارک ولایت نگین پارک سازی استان کهگیلویه و بویراحمد

جاوید بابیان اینکه این پارک با فضای محیطی 15هکتار یکی از زیباترین و شاخص‌ترین پارک‌های استان در بحث توریستی و گردشگری خواهد شد، ابراز داشت: در فضای محیطی این پارک، دریاچه مصنوعی، آلاچیق، المان‌های بومی، چادرهای بومی و رستوران گردان با فضای بصری زیبا و بالقوه در نظر گرفته‌شده است.

شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج

وی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 2200متر کعب عملیات پی‌کنی ،خاک‌برداری و دیوارچینی در این پروژه اجراشده است،گفت: مراحل تکمیل فاز اول این پروژه از انضباط و چینش خوبی از سوی پیمانکار برخوردار بوده است.

 

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه بر اساس  داشته‌ها 70درصد از فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است، بیان کرد: اگر مراحل و تزریق بودجه از سوی استانداری و ماده 180به همین منوال پیش برود قسمتی از این پارک در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

زمان برای پروژه‌ها مهم نیست، کیفیت لحاظ اصلی است

جاوید با تأکید به این موضوع که برای خوب کار کردن در اجرای پروژه‌ زمان مهم نیست،ابراز داشت: در پارک‌های شهر یاسوج رعایت اصول فنی و کارشناسی صورت گرفته و اجرای دقیق طرح اولیه این پارک‌ها خیلی مهم و ضروری است.

 

از ماده 180تاکنون چیزی عاید این پروژه نشده است

وی در ادامه بابیان این موضوع که کلیه زیرساخت این پارک در شهر یاسوج مهیا شده است، گفت: تا حال حاضر هنوز هیچ مبلغی از تخصیص ماده 180به پیمانکار این طرح داده نشده است که می‌طلبد با یک‌چشم انداز بهتر و دیده‌تر از سوی مسئولان استانی به آن نگریست.

شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج

در ادامه این بازدید شهردار اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج از مراحل و ساخت پارک غدیر که به‌صورت امانی از بودجه شهرداری یاسوج در حال اجراست بازدید کردند.

 

افتتاح فاز اول پارک غدیر در بهار 94

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این بازدید گفت: این پارک از منابع داخلی شهرداری یاسوج اجرا می‌شود و مراحل درخت‌کاری آن انجام‌گرفته است که امیدواریم تا بهار سال آینده پارک غدیر به بهره‌برداری برسد.

 

 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 

وی در ادامه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهر یاسوج برای اتمام این پروژه اشاره داشت و گفت: با توجه به شرایط جوی و فصل سرما که وجود دارد، زمان دقیقی را نمی‌توان برای بهره‌برداری از پارک غدیر اعلام کرد ولی تمام تلاشمان را برای بهره‌برداری از این پارک تا بهار سال آینده خواهیم کرد.

 

شهردار یاسوج در مورد ساختار فیزیکی این پروژه در حاشیه رودخانه بشار،گفت:پارک غدیر یک پارک طولی به مساحت 2و نیم کیلومتر14هکتار بوده ، که می‌توان از آن در آینده به‌عنوان یک پارک مسرت‌بخش خانوادگی در بستر رودخانه بشار نام برد.

 

وی در ادامه بابیان اینکه این پارک دارای شاخصه خوبی در ساختار فیزیکی و تفریحی است،خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته که کلنگ این پروژه به زمین شده است، رشد اجرایی خوبی در این پروژه صورت گرفته که نویدبخش تسریع در عملیات آن را به ما نشان می‌دهد.

شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج
 
شهرداری یاسوج

جاوید در ادامه در مورد مشکلات پیش روی این پارک در آینده گفت: یکی از مشکلات اصلی این پارک، نداشتن یک دیوار حائل بین پارک و رودخانه بوده، که شاید همین موضوع در طولانی‌مدت باعث تخریب سازه‌های این پارک شود .

 

رسانه‌ها بازوان مدیران در اجرای کارها

شهردار یاسوج در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌ها بازوان توانمند شهرداری در اجرا نقایص کارهایمان هستند، ابراز داشت: امیدواریم با کمک و همیاری مسئولان و رسانه‌ها بتوانیم قدمی بزرگ را باهمت و همدلی برای هم‌وطنان و همشهریانمان برداریم.

شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج
 
شهردار یاسوج

 

شهردار یاسوج

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا