نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1394 - 11:45
اقدام ارزشمند بنیاد علمی آموزشی قلم چی در اهدای 30 فضای آموزشی پیش ساخته به دانش آموزان 30 روستای مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد و بهره برداری یکی از این مدارس به نمایندگی از سایر آنها در روستای هفت چشمه مارگون با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از مسئولان استان لبخند رضایت را برلبان دانش آموزان نشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد رضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور درآیین بهره برداری از مدرسه پیش ساخته در روستای هفت چشمه مارگون یاسوج که به نمایندگی از 30 مدرسه پیش ساخته انجام شد، اظهار کرد:600هزار خیرمدرسه ساز در داخل و یک هزار خیر مدرسه ساز در خارج در ساخت مدارس کشور مشارکت دارند وهرساله در ساخت و نوسازی مدارس همکاری خوبی با آموزش و پرورش دارند.

 

وی با اشاره به همکاری دو جانبه آموزشگاه قلم چی در تامین مدارس پیش ساخته اظهارکرد:هدف از ساخت این فضاها ارتقا سطح تحصیلی دانش آموزان است.

 

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: مدرسه  پیش ساخته شهید باکری (در روستای هفت چشمه مارگون)  به نمایندگی از 30 مدرسه ی روستایی که توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در استان کهگیلویه و بویر احمد ساخته شده است افتتاح شد.

 

هادی زارع پور عنوان کرد: این روستا‌ها که اکثر آن‌ها سخت گذر هستند، هنوز مدرسه نداشتند اما با این عمل نیکو، 409 دانش‌آموز امسال مدرسه‌ دار شدند که تعداد این دانش‌آموزان سال‌به سال افزایش می‌یابد و در صورت نیاز این کانکس‌ها جابه‌جا خواهند شد. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی مدارس پیش ساخته را هفت میلیارد اعلام کرد و افزود:214 مدرسه پیش ساخته با اعتبارات استانی وکمک خیرین برای تحصیل دانش آموزان روستایی وعشایری در استان نصب شده است.

 

وی ابراز داشت: این امر خداپسندانه به استاندارد سازی فضاهای آموزشی که نقش مهمی در امر آموزش وتربیت دارد کمک می کند.

زارع پور اظهارکرد: بنیاد قلم چی در یک اقدام نیکو و ماندگار، 30 کانکس را به همراه 30 باب سرویس بهداشتی، مجهز به بخاری تابشی برقی، سیستم سرمایشی، کف سرامیک، مخزن آب، درب ضد سرقت، نورپردازی استاندارد، تقدیم به  30 روستای این استان کرده است.

کهگیلویه وبویراحمد حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد و در این استان بیش از 143 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

 

 

منبع:صبح زاگرس
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی