نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 20:26
همایش ریش سفیدان بهمئی برگزار شد
پاسخ آیت‌الله ملک‌حسینی به ریش سفید بهمئی
همایش بزرگ معتمدین محلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان با مسئولین و معتمدین محلی این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش بزرگ معتمدین محلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان با مسئولین و معتمدین محلی این شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی برگزار شد.

 

درابتدای مراسم دهبانی‌پور دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با عرض خیرمقدم به حاضرین، گفت: نظیر اینگونه همایش‌ها در سطح استان باحضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌کنم تا خلاء‌های موجود فرهنگ عمومی استان شناسایی و برطرف شوند.

 

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بهمئی گزارش کاملی از روند اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در بهمئی و همچنین وضعیت حوزه فرهنگ ارائه داد.

 
 
 

 

این همایش با موضوع اصلاح خرده فرهنگ های موجود در جامعه شهری، روستایی و عشایری شهرستان بهمئی بود که آیت الله ملک حسینی در این زمینه سخنرانی داشت.

در این همایش نیک‌بین، یکی از ریش سفیدان شهرستان خطاب به نماینده ولی فقیه در استان  گفت: در تخصیص اعتبارات در حق شهرستان بهمئی تبعیض می شود و وجود این تبعیضات مکرر و مداوم، مردم بهمئی را به این نتیجه می رساند که شاید ما وصله ناجوری برای استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم، بنابراین به شکل های مختلفی خواهان جدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد و الحاق به استان خوزستان هستیم.

 

آیت الله ملک حسینی سهم خواهی منطقه ای را هم یک آفت در نظام مدیریتی استان دانست و در پاسخ به خواسته این ریش سفید بهمئی گفت: منظور اصلی شما این نیست که چرا حتما یکی از فرزندان بهمئی مدیرکل نمی‌شود بلکه اعتراض اصلی شما در عدم اجرای عدالت و شایسته سالاری است؛ در واقع مردم خواهان مدیرانی شایسته هستند و فرقی هم نمی‌کند که چند نفر از کدام شهرستان باشد و اگر شایسته سالاری حاکم شد دیگر کسی اعتراض نمی‌کند که مدیر از کجای استان است.

 

 
 

 

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی