نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. اسفند 1394 - 12:19
بعضی از نمایندگان به دلیل عملکرد مثبت شان برای همیشه در ذهن ها خواهند ماند، همان طور که عملکرد نادرست بعضی از نمایندگان که ما را به لبه پرتگاه بردند، فراموش نخواهد شد. بنابراین ایجاد یک مجلس مقتدر فرصتی تاریخی و تاریخ ساز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی روشنفکر نطق خود را با فرستادن سلام و درود بر روح پر فتوح حضرت امام (ره)، روح بلند شهدا عزیز بخش کبگیان و شهر چیتاب، رهبر فرزانه ی انقلاب، حضرت آیت الله عظمی خامنه ای، تک ستاره ی حرم زینبی سردار شهید ستار اورنگ، مردم خوب و صمیمی کبگیان، چیتاب و حضار محترم؛ آغاز کرد.

این نامزد دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، با تقدیر و تشکر از حضور مردم در این حماسه ی سیاسی و با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مجلس؛ نقش حیاتی نمایندگان مجلس در توسعه یا عدم توسعه یک منطقه ی خاص را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: بعضی از نمایندگان ما در طول دوران نمایندگی شان کارهای بزرگی را انجام داده اند که در دل و ذهن این مردم ثبت است، هر وقت مجلس ما توانمند بود و هر گاه نمایندگان شایسته ای در مجلس داشتیم، می بینیم که چهره ی استان و کشور دچار تغیرات مثبت شده است. بنابراین نمایندگان می توانند در توسعه یا عدم توسعه و رکود نقش داشته باشند.

 

وی ادامه داد: بعضی از نمایندگان به دلیل عملکرد مثبت شان برای همیشه در ذهن ها خواهند ماند، همان طور که عملکرد نادرست بعضی از نمایندگان که ما را به لبه پرتگاه بردند، فراموش نخواهد شد. بنابراین ایجاد یک  مجلس مقتدر فرصتی تاریخی و تاریخ ساز است.

این متخصص مدیریتی، تاکید کرد: یکی از دلایلی که باعث شده که من و شما برخیزیم تا تغییر ایجاد کنیم به همین کارنامه ی ضعیف بعضی از نمایندگان بر می گردد که برای ما به ارث گذاشته اند.

روشنفکر با انتقاد از کارنامه ی ضعیف بعضی از  نمایندگان، خطاب به مردم بیان داشت: بررسی کنید و ببینید که نمایندگانی که ما و شما انتخاب کردیم برای مسائلی چون بی کاری و … چه کار کردند؟ و برای مقابله با مشکلاتی از این دست چه طرح و برنامه ای به مجلس ارائه داده اند؟
وی خاطرنشان کرد: دنبال کردن مباحث جناحی و دسته های سیاسی و  وکیل الدوله بودن و یا چوب لای چرخ دولت گذاشتن؛ دردی از این مردم محروم درمان نخواهد کرد.

این چهره ی سیاسی وفرهنگی بار دیگر تاکید کرد: مجلس آینده در جهت منافع مردم باید همگام و همدل با دولت بر سرکار، باشد.
مرم را نترسانید، وحشت ایجاد نکنید. اینجا ایران است. اینجا نظام جمهوری اسلامی است. تقوا داشته باشید؟ چرا کارمندان لایق ادارات را می ترسانید؟ چرا مردم را از آینده می ترسانید؟ چرا به مردم می گویید اگر به ما رای ندهید اینچنین و آن چنان می کنیم؟ چرا می گویید به شما وام نمی دهیم؟ چرا می گویید شما را استخدام نمی کنیم؟ از خداوند و از این مردم بزرگوار عذر خواهی کنید. برای مردم و برای این ملت خط و نشان نکشید. در نظام اسلامی، آزادی رای مورد احترام است. تدبیر و بی عدالتی را ترویج ندهید، که گناهی بزرگ است.

نامزد دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این دغدغه که آیا حق مردم کبگیان این همه محرومیت است، بیان داشت: ما برای توسعه شهر، روستا، صنعت، اشتغال، کشاورزی و … آمده ایم. برای اجرای عدالت و رفع تبیعض آمده ایم. برای گسترش اخلاق اسلامی آمده ایم. برای احیای حقوق و عزت مردم آمده ایم. ما برای ایجاد اشتغال و ساماندهی این حوزه آمده ایم. ما برای پیروزی شما مردم خوب بویراحمد ودنا امده ایم.

ایشان در پایان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)  بر حفظ احترام این ایام و حفظ آرامش تاکید کرد و بیان داشت: فراموش نکنیم که باید اخلاق اسلامی و انسانی و رفتار اعتدالی را رعایت کنیم. حتی اگر کسانی به ما بی احترامی کردند، توهین کردند و یا حتی مانع تراشی کردند یا اختلال ایجاد کردند؛ ما تلاش کنیم که جواب همه ی بدی ها رو با خوبی بدهیم.

DSC_0003DSC_0005DSC_0006DSC_0024DSC_0027DSC_0039DSC_0041DSC_0048DSC_0054DSC_0055DSC_0076DSC_0087DSC_0092DSC_0125DSC_0132DSC_0153DSC_0167DSC_0171

گزارش و عکس: بهمن مومنی، ولی الله حقدوست

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی