نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1396 - 16:05
بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با برپایی موکب جهادگران حسینی ، همچنان مشغول خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل در روزهای منتهی به اربعین حسینی عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) با برپایی موکب های مختلف در مسیر زائرین ، به آن ها خدمت می کنند .

 

استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان راه ارتباطی شمال ، مرکز و شرق کشور به استان خوزستان و مرز شلمچه است و هر ساله شاهد تردد زائران بسیار زیادی از مسیرهای ترانزیتی این استان هستیم .

 

بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه ستاد امر به معروف شهرستان بویراحمد در راستای خدمت رسانی به زائرین اقدام به برپایی موکب جهادگران حسینی کرده است که علاوه بر پذیرایی روزانه 3 هزار زائر اربعین حسینی ، خدمات بهداشتی و درمانی نیز ارائیه می دهد .

 

در این موکب همچنین فعالیت های فرهنگی به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد انجام می گیرد که با استقبال خوبی از سوی زائرین همراه بوده است .

گفتنی است موکب جهادگران حسینی بسیج سازندگی در جاده کمربندی یاسوج-اصفهان و جنب جایگاه سوخت معصومی از پانزدهم آبان ماه مشغول خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی است .

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی