نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1396 - 12:50
مردم ولایتمدار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بزرگداشت 9 دی با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم سالروز 9 دی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سابق صدا و سیمای کشور، نمایندگان بویراحمد و دنا، کهگیلویه بزرگو قشرهای مختلف مردم در مصلی امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد.

شهر یاسوج امروز شهر حماسه و افتخار بود و جمعیتی که امروز در مصلی امام خمینی (ره) برای گرامیداشت 9 دی حاضر شدند نشان دادند که همواره برای دفاع از ارزشهای نظام و انقلاب سر از پا نمی شناسند.

در مصلی امام خمینی شهر یاسوج جای سوزن انداختن نبود زیرا همه آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تا 9 دی برای همیشه فتنه ها را خاموش و خود نیز به عنوان یک روز تاریخی جاودانه به یادگار بماند و همه ساله نیز گرامی داشته شود.

عشایر کهگیلویه و بویراحمد با لباس‌های محلی چقه و زناره در صف‌های نخست مراسم امروز شرکت کردند و با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر فتنه گر بار دیگر انزجار خود را از فتنه گران داخلی و خارجی ابراز داشتند.

زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمدی نیز به همراه فرزنندان خردسال خود در حماسه 9 دی امروز شرکت کردند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های شهدا و انقلاب ثابت کردند.

حضور مردم در یاسوج:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی