نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. تير 1394 - 14:43
اگر دیدم شرایط در منطقه برای کاندید شدن مساعد نیست چه اشکال دارد من که در سطح کشوری شناخته شده هستم در تهران بمان و کارگشا باشم و چهره جدیدی را حمایت کنیم تا نماینده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی سه ساعته و شفاف به سوالات بی پره این پایگاه اطلاع رسانی پاسخ داد.

بخش اول ،دوم  ، سوم ، چهارم و پنجم ، ششم و هفتم این مصاحبه خواندنی حاج آقا بزرگواری با این پایگاه اطلاع رسانی   روزهای گذشته منتشر و  امروز هم بخش هشتم و آخر  آن منتشر می شود.

*چندین مطلب در زمینه گزارش نویسی علیه فرزندان استان در سایت "عصردنا" نوشته شد. نظرتان در زمینه گزارش نویسی چیست؟

من فضاهای مجازی و سایت ها و رسانه ها را دوست دارم. ولی اینکه فلان سایت می آید و یک نامه سرتاسر دروغ از یک فرد ناشناس منتشر می کند و افراد مغرض هم زیر آن کامنت می نویسند درست نیست. واقعا گزارش نویسی کار صحیح و درستی نیست باید فضای تخریب برچیده شود .

*آیا امکان دارد آقای بزرگواری در انتخابات آینده احساس مسولیت نکند و وارد انتخابات نشود؟

در دور اول مردم،نیروهای حزب الهی و جریان من را آورد. دور دوم عملکردم من را آورد. دور سوم هم اگر کارنامه من قابل قبول بود و مردم خواستند و نیروها پای کار بودند (اینطور هم نیست که خودم تنها وارد انتخابات شوم) جریانات از بالا و پایین حمایت کند انشالله وارد انتخابات می شوم. اما اگر فهمیدم مردم توجهی به کارنامه من ندارند و به تبلیغات و شایعات بیشتر توجه می کنند احتمال دارد کاندیدا نشوم.

اگر دیدم شرایط در منطقه برای کاندید شدن مساعد نیست چه اشکال دارد من که در سطح کشوری شناخته شده هستم در تهران بمان و کارگشا باشم و چهره جدیدی را حمایت کنیم تا نماینده شود.

*ممکن است این اتفاق بیفتاد؟

من این آمادگی را دارم.

*شما گفتید در دور نهم نسبت به دور هشتم 25 هزار رای بیشتر آوردید. فکر می کنید در دور دهم آرای شما ریزش داشته باشد یا رویش؟

الان زمانی نیست که تخمین زد.ولی اگر اصلاح طلب ها کاندید داشته باشند احتمال دارد با 50 هزار رای قبول شوم. چون در دور قبل تعداد زیادی از اصلاح طلبان به من رای دادند.

*فرض کنید که آقای بزرگواری به این نتیجه می رسد که در سطح کلان بماند،از نظر ایشان بهترین گزینه در بین کاندیدا های مطرح برای نمایندگی حوزه کهگیلویه چه کسی است؟

جواب این سوال را این را به آینده موکول می کنم. باید جلوتر برویم.

*فرض کنید نماینده نیستید از چه کسی حمایت می کنید؟

من نماینده هستم و شما هیچ حرفی نمی توانید از من بکشید.(با خنده)

** این شایعاتی که مطرح است که آقای بزرگواری قصد حمایت از آقای هاشمی را دارد چیست؟

وقتی می گویید شایعه یعنی شایعه است. آقای هاشمی برادر عزیز ما هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده است.

**اگر قرار باشد در انتخابات نباشید،بین آقایان مژدهی و هاشمی کدام را انتخاب می کنید؟

 این را به آینده موکول می کنم. ( با خنده )

*اخیرا گفته اند می خواهند یک پادگان ارتش در استان احداث کنند؟

ما همان دور قبلی همراه با آقای هدایت خواه رفتیم خدمت آقای نجار وزیر دفاع دنبال این بودیم که یک پادگان آموزشی چه در سردسیر و چه در گرمسیر احداث کند به استان کمک می کند و دنبال احداث آن هستیم.

*گاز کشی به دیشموک به کجا رسید ؟

یکی از پروژه هایی که خیلی پیگیری کرده ام و نطقه هایی هم در رابطه با آن داشته ام همین پروژه بوده است. هم اکنون در حال شبکه کشی در دیشموک و قلعه رئیسی هستند.آنها می خواستند CNG بزنند که ما نپذیرفتیم. قول داده اند که امسال 25 کیلومتر لوله کشی کنند و همینجوری طی سال های آینده این پروژه به اتمام برسد. اگر لوله بکشند پایدار است و روستاهای در مسیر نیز گازرسانی می شود.یعنی از قلعه دختر گازرسانی می شود تا دیشموک و قلعه رئیسی.

*کلام پایانی.

ما تا هستیم در خدمت مردم هستیم و رای خدمت به مردم تمام توان خود را بکار می گیریم و لحظه ای نیز کوتاه نمی آییم.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا