نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1394 - 11:30
مسئولین مختلف کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به حادثه دانشگاه آزاد یاسوج موضع گیری کرده و دعوت از یک مجرم محکوم فتنه به یاسوج را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در واکنش به حادثه دانشگاه یاسوج و حضور  یکی از محکومان فتنه 88و لغو سخنرانی وی از سوی دانشجویان گفت: دستگاه های امنیتی وابسته به حزب اصلاحات در استان مقصر این موضوع هستند که اجازه ورود یک محکوم فتنه به بدنه علمی دانشگاه را داده اند.

 

دست این آقایان با فتنه گران در یک کاسه است

بزرگواری تصریح کرد: این آقایان با این افراد ماجراجو که در فتنه 88 دستگیر شدند هماهنگ هستند و دست آنان در یک کاسه است.

وی به سخنان چند پهلوی مسئولان بعد از وقایع دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت:این آقایان اگر راست می گویند و شناختی از این شخص نداشته اند چرا بعد از آن فتنه را محکوم نکردند و فقط به حمله به بچه های انقلابی بسنده کردند.

 

دستور چنین جلساتی از بالا داده می شود

نماینده چهار شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی این گونه تحرکات در این برهه زمانی را سناریوی برخی از بالادستان دانست و افزود: چیزی که  امروز به عینه در این سفر دیده شد دستور از بالای برخی بالادستان به مسئولین استانی برای برگزاری این چنین جلساتی است.

 

دانشگاه محل حضور فتنه گران نیست

بزرگواری ابراز کرد: دانشگاه امروز صحنه و مأمن گرم فتنه گران نیست و نباید آنها فکر کنند که می توانند نقشه های شوم خود را در دانشگاه ها ترسیم کنند.

وی به حضور برخی از ازاصحاب محکوم فتنه در استان اشاره کرد و گفت:این گروه ها افراد ماجرا جو و فتنه گر را در مناطق محروم و استان های کوچک تحمیل می کنند تا نقشه های شوم خود را زود عملی کنند.

 

 

 

فتاح محمدی: دانشگاه ها افراد دارای سابقه کیفری را دعوت نکنند

فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با بیان اینکه نباید در هیچ شرایطی جامعه ناامن و به تشنج کشیده شود، گفت: متأسفانه در این جلسه افرادی که بنا به دلایلی مخالف این جلسه بوده و حتی برخی دیگر از گروه دست اندرکار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که به جد از سوی مراجع ذیصلاح در حال بررسی بوده که دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار به کش دار شدن این مسئله و ورود آن به بیرون از دانشگاه و ضرب و شتم یک بسیجی از سوی برخی نیز اشاره کرد و گفت: از تمام جوانب در حال پیگری هستیم و با مسببان این موضوع  چه در درون دانشگاه و چه بیرون از دانشگاه برخورد جدی خواهیم کرد.

 

محمدی در مورد ضرب و شتم های صورت گرفته در دانشگاه آزاد گفت: هم از طرف بسیج دانشجویی و هم از طرف انجمن اسلامی این دانشگاه افرادی مضروب شده و متأسفانه قضیه شب گذشته هم مزید بر علت شده که این موضوع از سوی مراجع قضایی برای کم تر کردن تشنج  پیگیری شود.

 

وی ادامه داد: طبق قانون باید بدانیم که متعرضین چه کسانی بوده و چه کسانی مورد تعرض قرار گرفته است و این موضوع باید براساس واقعیات مورد پیگیری قرار گیرد.

 

افرادی که دارای سابقه کیفری هستند را دعوت نکنید

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمدضمن توصیه به گروه های دانشجویی برای دعوت کردن از افراد و اشخاص در جلسات خود در این برهه گفت: تشکل های دانشجویی باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهند و آن دسته از افرادی را که محکومیت عام دارند و سابقه فعالیت آنها محکوم و مفتوح بوده را به جلسات خود دعوت نکنند.

 

وی تصریح کرد:تلاش استان بر این است که از افراد افراطی و کسانی که توجهی به منابع ملی و عرق ملی نداشته اند را طبق منشور جدید تشکل های دانشجویی دعوت نخواهیم کرد.

 

 

 

امام جمعه موقت یاسوج: برخی از مسئولان در دعوت از فتنه‌گران دخالت مستقیم دارند

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، با اشاره به حوادث روز یک شنبه دانشگاه آزاد این شهر گفت: بارهای بار به مسئولان و مدیران دانشگاهی چه امسال و چه سال های قبل، توصیه شده است که از کسانی که به طور مستقیم در فتنه دخالت داشتند، برای حضور در دانشگاه و برنامه ها دعوت نشود.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند، کوتاهی می کنند و بویژه بعضی از مسئولان در چنین جریان هایی دخالت مستقیم دارند و فضاهای دولتی و دانشگاهی را در اختیار این گونه اشخاص قرار می دهند.

حسینی صدر با اظهار تأسف از برخی نهادهای دولتی گفت: جای تأسف دارد که برخی از نهادهای قانونی ما، از کسانی که داخل فتنه هستند حمایت می کنند؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب سال گذشته در جمع اعضای هیأت دولت فرمودند: اجازه ندهید اهل فتنه در بدنه دولت و وزارت خانه ها حضور و نفوذ پیدا کنند.

وی ضمن ابراز نگرانی از احتمال تداوم این حرکات گفت: دشمنان جمهوری اسلامی سعی دارند از فضاهای اطراف انتخابات سوء استفاده کنند که می طلبد مسئولان هوشیار باشند تا در چنگ نقشه های دشمن گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: مسئولان اگر می خواهند انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش و به طور سالم برگزار شود، از اقدامات التهاب آور و مخل امنیت جلوگیری کنند و بویژه جلو ورود اهالی فتنه به دانشگاه ها را بگیرند.

حسینی صدر در ادامه بسیج را آب زلالی دانست که با هیچ چیز آلوده نمی شود و شایعه پراکنی ها بسیج را از اهداف و آرمان هایش دور نخواهد ساخت.

وی دانشجو را دارای حق اظهار نظر دانست و گفت: وقتی دانشجویی که حق اظهار نظر دارد، در چهارچوب منطق به اعتراض می پردازد نباید با او چنین برخورد خشن و مأیوس کننده ای صورت گیرد.

 

 

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد: کهگیلویه و بویراحمد جولانگاه فتنه گران نیست

حجت الاسلام قاسم مقدم در گفت و گو با پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، افزود: به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گوشزد می کنم که نباید این استان دچار سیاست زدگی و سیاست بازی غلط آقایان شود.

 

وی به نقش جوانان و دانشجویان بسیجی در بصیرت افزایی در جامعه و خاموش کردن آتش فتنه در هر برهه ای اشاره کرد و گفت: جوانان بسیجی از اوایل انقلاب نقش اساسی در موفقیت های در این کشور داشتند و در شرایط فعلی نیز نخواهند گذاشت بوی فتنه به مشام برسد.

مقدم عنوان کرد: امروز برخی به دنبال تخریب و بدنام کردن بسیج، جوانان و دانشجویان بسیجی هستند اما باید بدانند که کور خوانده اند و سخت در اشتباه اند.

 

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بسیج با اقتدار پشت انقلاب و آرمان هایش مانده و خواهد ایستاد.

 

 

 

 

 

امام جمعه موقت لنده: دانشجویان بسیجی راه نفوذ فتنه گران به دانشگاه ها را خواهند بست

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جمعه موقت لنده اظهارکرد: سخنان مقام معظم رهبری در باب بسیج و تشبیح کردن بسیج به گنج بی پایان نشان از قدرت و صلابت روز افزون بسیج در عرصه های مختلف است.

 

وی افزود:بسیج از ابتدای تشکیل خود با انواع و اقسام فتنه ها روبرو بوده است که در همه آنها بصیرت و ولایت مداری آن عامل خنثی سازی فتنه های طراحی شده بود.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید نباید از افراد مسئله دار و معلوم الحال سیاسی و دارای مشکلات امنیتی در محافل سیاسی، فرهنگی، دانشگاهی و از این قبیل استفاده نمایند تا زمینه فتنه و فتنه گری را در دانشگاه شعله ورکنند.  

 

 الهی نیا ضمن محکوم کردن حمله با دانشجویان بصیر و بیدار اظهارکرد: دانشجویان بسیجی چه در دانشگاه چه بیرون از دانشگاه راه نفوذ فتنه گران را خواهند بست و اجازه خودنمایی به آنان را نخواهند داد.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه: اصل دعوت از فرد دستگیر شده فتنه88 کار اشتباهی بود
به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس سید محمد حسینی طلب افزود: مسئولین دانشگاه باید در زمینه دعوت از افراد حساسیت خاصی اشته باشند و تمام ملاحضات قانونی را رعایت کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: دعوت از کسانی که سابقه کیفری در فتنه 88 دارند خود به خود زمینه تنش و درگیری را فراهم می کند.

 

حسینی طلب تاکید کرد: مسئولین دانشگاه نباید از میان این همه نخبه که در سطح استان و کشور وجود دارد کسی را دعوت کنند که سابقه کیفری و محکومیت در فتنه 88 دارند و جامعه روی آن ها حساسیت دارد.

 

 

مسئول سازمان تبلیغات کهگیلویه با اشاره به اینکه آن چیزی که در سایت ها و فضای مجازی مبنی بر حمله مسئول حزب ندای ایرانیان در استان به دانشجوی دختر دانشگاه آزاد مشاهده کردم برخوردی نادرست و به دور از شأن است، افزود: نباید همچین برخوردهایی صورت گیرد چون که خلاف و به دور از شأن افرادی است که در حوزه سیاسی فعالیت دارند.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی