نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. بهمن 1394 - 0:19
محمدرضا نیکبخت عصر روز گذشته دعوت پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی استان را پذیرفت و با حضور در این پاتوق به سوالات دانشجویان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدرضا نیکبخت در خلال این نشست با استقبال از برگزاری چنین نشست هایی اظهار کرد: در اینگونه نشست ها است که وزن و برنامه های نمایندگان مشخص و تبیین می شود این فرصت خوبی است که در دانشگاه و برای دانشجویان به بیان برنامه ها و فعالیت های خود بپردازیم.

 

وی در ابتدا اظهار کرد: انشاالله این انتخابات با مشارکت بالای مردم رقم خواهد خورد و نتیجه هر چه باشد برای همه خوب و مفید است و همه ما انشالله تحمل حرف های یکدیگر را باید داشته باشیم و همدیگر را نقد کنیم.

 

نیکبخت افزود: دانشگاه باید مستقل باشد زیرا دانشگاه مرکز تولید فکر، اشاعه فرهنگ ، محل صدور مدیر و مغز استان و کشور است و باید به نحو خوب از این محیط استفاده شود و گفتمان های جهانی و کشوری باید در دانشگاه مطرح  و بررسی شوند.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تبیین نقش و وطایف نماینده گفت: نماینده دو وظیفه کلی قانونگذاری و نظارت را دارد اما شرایط خاص مردم و محرومیت استان و شهرستان های ما به گونه ای است که باید به برخی امور مردم مستقیماً رسیدگی شود تا مشکلات آنها حل شود که اگر نماینده پرتلاش باشد می تواند این کارها را انجام دهد و مردم باید خیالشان از وکیل خود راحت باشد که می تواند از عهده این حجم فعالیت ها بر بیاید.

 

شورای سیاست‌گذاری  ۵۰ نفره از متخصصان حوزه های مختلف تشکیل داده ام

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا در ادامه هدف از ورود خود به انتخابات را سرعت بخشیدن به توسعه شهرستان های بویراحمد و دنا دانست و گفت: برای تحقق برنامه های خود تیم ۵۰ نفره متشکل از متخصصین در حوزه های مختلف تشکیل داده ام  تا بتوانم از تجربیات و معلومات آنها استفاده کنم.

 

وی با رد نگاه طایفه گرایانه در انتخابات عنوان کرد: در اجرای برنامه های خود به هیچ وجه این نگاه را نخواه داشت و تنها به افراد کاربلد و متخصص در هر طیف فکری و منطقه حمایت خواهم کرد. افرادی که زیر کار در رو باشند و کار مردم را انجام ندهند هر طوری باشد با آنها برخورد  می کنم. اگر فعال و تمام وقت برای مردم کار کنند ولو اینکه با من مخالف باشند آنان را در موقعیتشان نگه می دارم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا ابراز کرد: استان توسعه نیافته ای هستیم و مدیران بیش از این باید فعالیت کنند تا رضایت ارباب رجوع را جلب کنند.

 

وی گفت: در جمع آوری رأی  و قبل از مجلس که کمی وقت بیشتر وجود دارد به مراسمات فاتحه خوانی رفتن خوب و موثر است و ثواب دارد اما در بُعد کاری و زمان نمایندگی بیشتر باید به کار مردم پرداخت و مشکلات آنان را حل کرد.

 

نیکبخت به تلاش های نماینگان شهرستان های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: 37 سال در انقلاب زحمت کشیده شده است و خیلی ها تلاش کردند تا به توسعه برسیم و مشکلاتمان ما حل اما وقتی می بینیم در استان های همجوار ما تعداد زیادی کارخانه وجود دارد و آنان با هم گرایی، تقویت نیروی انسانی،  کمک دهی به  هم، برای حل مشکل تلاش می کنند می فهمیم که افراد قبلی کم کاری داشته اند.

 

وی به برنامه های خود در زمینه بهداشت و د رمان اشاره کرد و گفت: تکمیل بیمارستان یاسوج از اولویت های من خواهد بود، برخی دستگاههای جدید پزشکی باید خریداری شوند، بخش جراحی قلبباید راه اندازی شود، طرح پزشک خانواده باید پیگیری شود.

 

نیکبخت همچنین در تعریف خود از عزت و ذلت بویراحمد گفت: استان و مرکز استان ما این حق را دارند که مانند سایر استان ها رشد داشته باشند و در این عدم توسعه یافتگی و عقب ماندگی همه مدیران و نمایندگان سابق نقش دارند و همه باید بکوشیم تا استان ما از این وضعیت خارج شود زیرا ظرفیت های خوبی داریم باید به آن رسیدگی شود .

 

این کاندیدای مجلس در ادامه با اشاره به مهم ترین برنامه های خود برای برون رفت شهرستان های بویراحمد و دنا از محرومیت اظهار کرد: شکوفایی پتانسیل ها، جذب سرمایه گذار و تقویت و حمایت از نیروهای توانمند از مهم ترین برنامه های من برای برون رفت این دو شهرستان از محرومیت خواهد بود.

 

تزریق نیرو در ادارات به بهانه ایجاد اشتغال هنر نیست

نیکبخت عنوان کرد: تزریق نیرو با عنواین مختلف در ادارات هنر نیست و دردی از مشکلات جامعه بیکاران ما دوا نمی کند و برای بحث اشتغال باید فکرهای اساسی تر کرد.

 

وی افزود: چینش نیروها باید عادلانه باشد دنبال اختلاف بین مردم هم نیستیم وچینش نیرو های در رأس ادارات باید با توجه به شرایط شهرستان ها و شایسته سالاری افراد انجام گیرد و حتی اگر نمایندگان استانی هماهنگ باشند می توان مدیر توانمند غیر بومی برای توسعه استان به کار گرفت.

 

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در مرزبندی های سیاسی نباید افراط و تفریط کرد بیان کرد: تنگ کردن دایره اصولگرایی و اصلاحطلبی باعث ایجاد تفکرات تند حزبی در دو طیف شده است و بنده اعتقاد به جذب حداکثری دارم و با نگاه حذفی مخالفم.

 

وی در رابطه با برجام گفت: اگر در مجلس بودم با توجه به تسلط بر زبان انگلیسی می توانستم تفاوت متن اصلی را بفهمم و تصمیمات متناسب را اتخاذ کرد اما الان باید به فکر منافع اقتصادی باشیم زیرا ما به تعهدات خود عمل کرده ایم و باید جدی پیگیر مطالبات خود باشیم .

 

وی در پاسخ به سوالی در مورد ارزیابی عملکرد مجلس ششم و فتنه ۸۸ عنوان کرد: نمی دانم در مجلس ششم چه گذشته است ودر مورد اتفاقات 88 بنده معتقدم که در بروز فتنه ۸۸ هم برنده و هم بازنده هردو مقصر بودندو همه نقش داشتند و با کمی خویشتداری طرف پیروز و با تمکین به قانون طرف دیگر قطعا این فتنه بروز نمی داد و دشمن از این موضوع بهره برداری نمی کرد.

انتهای پیام/

 

IMG_2308IMG_2363IMG_2357IMG_2325IMG_2317IMG_2364IMG_2369IMG_2374IMG_2377IMG_2401IMG_2395IMG_2394

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی