نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1396 - 10:19
خبرنگاران همچون سربازان جبهه نرم همیشه در خط مقدم هستند و حرکت می کنند بنابراین در انتخابات ریاست جمهوری نقشی بسیار ارزشمند دارند نظرات مختلفی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری داشته اند.

ایل بانوخبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی و اگاهی دادند به مردم دارند به گونه ای که از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نام برده شده است که این خود حسایت و ارزش کار اصحاب رسانه را نشان می دهد.

در گذشته اطلاعات به سرعت امروز رد و بدل نمی شد اما امروزه به علت گستردگی این فضا و روی کار آمدن نرم افزارهای پیام رسان تقریبا می توان گفت مردم آگاهی بیشتری از فضای اطرافشان دارند و با کوچک ترین اتفاق در کشور و یا در جهان از ان با خبر می شوند پس سرعت اطلاع رسانی خیلی مهم است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون سایر خبرنگاران در جهان و کشور این وظیفه خطیر را انجام می دهند و تلاششان را برای آگاهی دادن به مردم انجام می دهند و در این برهه حساس از تاریخ که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم این سربازان جنگ نرم شبانه روزشان را برای آگاهی دادن به مردم گذاشته اند.

نظرسنجی های مختلف برای گرفتن نظر مردم و اینکه چه معیارهایی برای انتخابات دارند در بخش های مختلف گرفته شده است اما این بار ما به سراغ خبرنگاران این خطه از ایران زمین رفته ایم و نظرشان را در مورد انتخابات ریاست جمهوری و اینکه چه معیارهایی دارند را جویا شده ایم که در زیر می بینید.

مهین تاج راوند- خبرنگار خبرگزاری فارس-

به کسی رای می دهم  که برای مشکلات اقتصادی، بیکاری، اشتغال، ازدواج، مبارزه با قاچاق کالا و مهمتر از همه فساد برنامه کامل و جامعی ارائه دهد و امیدوارم با انتخاب شایسته کاری کنیم که ایران اسلامی از مشکلاتی که دارد نجات یافته و به سوی پیشرفت و توسعه گام بردارد.

مرضیه جوشن- خبرنگار خبرگزاری تسنیم

کشور رئیس جمهوری می خواهد که خدمت همراه با احترام و عزت به مردم ارائه دهد. کشور ما  به شدت از مشکل رکود، فقر، بیکاری و نبود اشتغال برای جوانان رنج می برد و فردی را انتخاب می کنم برای حل این مشکلات برنامه های خوبی داشته و تیم مدیریتی جوان و توانایی را در کنار خود قرار دهد. از سوی دیگر فردی را انتخاب می کنم تا میکروفون و قلم خبرنگاران مان پرتاب نشود و قطار زائران مان به علت بی تدبیری از ریل خارج نشود.

 

مرضیه غلامی- خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

ملاک و معیار  من برای انتخاب یک رییس جمهور فردی است که پایبند به گفتمان انقلاب اسلامی باشد از وضعیت و معیشت مردم اگاهی داشته باشد و برای رفع بیکاری و معظلات اجتماعی که امروزه یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ماست برنامه ای مدون و قابل اجرا داشته باشد.

سیده مهناز خزیر-مدیرمسئول خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا

معیارمن  در انتخابات، انتخاب  فردی  اصلح است که به اسلام و عدالت پایبند باشد و درد کشور و مردم را نیز بفهمد همچنین دنبال اشرافی گری خودش نباشد و منافع ملی را در نظر بگیرد.

صادق شیخی -خبرنگار و مدیرمسئول سایت چرام

در ابتدا با توجه به عملکرد دولت تدبیروامید طی چهارسال گذشته و روند کند و ضعیفی که در پیشرفت کشور و همچنین توسعه شهرستان هر فرد داشت،به این دولت ((نه))خواهیم گفت.
به دلیل اینکه بسیاری از کاندیدا به نفع دیگری کنار رفتند،در میان این چند کاندید باقیمانده اولویت اول بنده کاندیدی خواهد بود که به نفع و همراه مردم باشد و امیدواریم مردم نیز با توجه به عملکرد دولت فعلی انتخابی صحیح و شایسته داشته باشند.

 

مجید آذربارگون- خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی کهگیلویه

در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب می کنم که  کار آمد و دارای برنامه با خصوصیات انقلابی باشد و  بتواند تحول اساسی در کشور ایجاد کند. همچنین بتواند  وضعیت بیکاری و اشتغال جوانان را سر و  سامانی دهد.

زهرا داوودی -خبرنگار و مدیر مسئول سایت تخصصی زنان ایل بانو

مهمترین معیار من برای انتخاب رییس جمهور پایبند بودن به انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب و دین اسلام است و باید فردی باشد که برای مشکلات کشور و به طور ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ای کارآمد و جدید  داشته باشد.

انتهای پیام/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی