نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مهر 1396 - 13:51
ساکنین شهرک مسکن مهر لیکک از نبود نانوایی و مسجد و دیگر مشکلات این شهرک گلایه مند بوده و خواهان پیگیری توسط مسئولان هستند.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛اهالی شهرک مسکن مهر لیکک نسبت به نیمه کاره رها شدن مسجد و بلاتکلیفی وضعیت نانوایی خود اعتراض کردند.

 

یکی از شهروندان مسکن مهر لیکک در این زمینه به خبرنگار آوای ماغر گفت: مسجد ما با کمترین هزینه قابل استفاده است اما امسال چهارمین سال است که توسط پیمانکار قفل شده و نیمه کاره رها شده است.

 

وی گفت: یکی از مسئولان شهرستان به ما گفت "پیمانکار مسجد مطالباتی دارد که  مربوط به سالهای قبل است و هنوز پرداخت نشده است ، به همین دلیل مسجدی را که با کمترین هزینه قابل استفاده است، قفل کرد و به شهر خود رفت".

شهروند دیگر شهرک با اشاره به اینکه سبک زندگی ما عشایری و روستایی است، گفت: منازل مسکونی ما در مسکن مهر جوابگوی مراسمات نمی باشد، هفته گذشته مادر یکی از ساکنین مسکن مهر فوت کرد که به دلیل نداشتن مکان کافی برای برگزاری مراسم سوگواری مجبور شد مراسم تدفین و عزاداری را در روستایی در بخش ممبی که بیش از 40کیلومتر از اینجا فاصله دارد، برگزار کند.

این شهروند از مسئولان شهرستان بهمئی خواست برای رفاه حال مردم شهرک مسکن مهر نسبت به تعیین وضعیت مسجد آنها اقدام فوری داشته باشند تا برای برگزاری مراسمات دینی و اجتماعی با مشکلات کمبود مکان مواجه نشوند.

شهروند دیگر شهرک مسکن مهر لیکک با تقدیر از همکاری ادارات در تسهیل واگذاری انشعابات آب،برق و گاز ساختان نانوایی، گفت:متاسفانه به دلایل نامعلوم هنوز صاحب امتیاز نانوایی اقدام به خرید و نصب دستگاه های خود نکرده است و ما مجبوریم برای خرید نان به شهر لیکک مراجعه کنیم.

وی افزود:برای خرید نان از شهر لیکک باید 4هزار تومان هزینه آژانس پرداخت کنیم و به طور میانگین برای 16قرص نان لواش 2هزار تومان پرداخت می کنیم ؛در مجموع هر قرص نان برای خانواری از ما که وسیله نقلیه ندارد، بیش از 350تومان هزینه دارد.

این شهروند با اعلام نارضایتی از عدم راه اندازی نانوایی شهرک، گفت: بیشتر اهالی ساکن در شهرک مسکن مهر لیکک افرادی فقیر و بی بضاعت هستند و توان تامین این همه هزینه برای تامین قوت روزانه خود را ندارند که انتظار داریم مسئولان شهرستان نسبت به برطرف کردن موانع راه اندازی نانوایی، مردم را یاری کنند.

شهروند دیگر شهرک مسکن مهر لیکک از قطعی و جیره بندی آب گلایه کرد و خواهان پیگیری مسئولان در این زمینه شد.

تعطیلی پروژه جدول گذاری جاده ورودی شهرک، معضل دیگری است که منجر به جمع آوری فاضلاب و پسماند در ورودی می شود و در کنار به وجود آمدن مشکلات بهداشتی برای اهالی، سیمای زشتی از شهرک در ذهن افرادی که به اینجا وارد می کنند، ترسیم می کند.

تصاویر ضمیمه:

 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی