نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1396 - 20:39
تجمع بیش از حد زباله های خانگی و روباز بودن چاه فاضلاب نسبت به جمع آوری به موقع زباله ها زنگ خطر سلامتی را برای ساکنان مسکن مهر چرام به صدا در آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام، انجام مطالعات جامع مهندسی، شهرسازی، زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از ضروریات اجرای پروژه های بزرگ است چرا که در طرح های عظیم، بدون داشتن آگاهی کامل از تمام جوانب امر نه تنها اهداف طرح به خوبی برآورده نمی شوند بلکه معضلات جدید و پیش بینی نشده ای نیز بوجود می آید.

 

 

بر اساس تسهیلات ویژه و یا اهدای زمین‌های ارزان قیمت اجرای طرح مسکن مهر در کشور آغاز شد اما پس از مدتی به  با مشکلاتی مواجه شد.

 

 

 پروژه مسکن مهر یکی از پروژه هایی است که فی نفسه کار بسیار خوب و پسندیده ای به شمار می رفت اما کم کاری های انجام گرفته در طول مراحل ساخت و ساز و خلف وعده برخی از دستگاههای ذیربط باعث شد تا مسکن مهر آنچنان که باید و شاید رضایتمندی هموطنان را فراهم نیاورد.

http://choram.ir

با گذشت چندین سال از آغاز طرح مسکن مهر در چرام بعضی از این مجموعه‌ها ماههاست عملیات ساخت‌ و زیرسازی معابر و همچنین خیابان‌های این پروژه متوقف شده است و آنهایی هم که ساخته شده‌اند، از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند.

 

 

مسکن مهر چرام نیز از آن دسته از طرح هایی است که علیرغم پیشرفت های فیزیکی که در طول چند سال گذشته داشته است اما همچنان با مشکلات متعددی روبرو است و روزانه ساکنین این منازل مسکونی با چالش های جدیدی مواجه می شوند.

 

 

تماس های مکرر مردم و ساکنین مسکن مهر با پایگاه خبری تحلیلی چرام ما را به این منطقه مسکونی کشانده است تا از نزدیک در جریان مشکلات این شهروندان چرامی قرار بگیریم.

http://choram.ir

با رسیدن به ورودی مسکن مهر چرام اولین نکته و در عین حال مشکلی که خودش را نشان می دهد بحث مسافت می باشد و اینکه چگونه مردم و ساکنین مسکن مهر روزانه بدون وجود حتی یک عدد تاکسی بین شهری و یا سرویس خود را به سطح شهر رسانده و کارهای روزانه شان را انجام می دهند؟

 

 

تجمع بیش از حد زباله های خانگی و روباز بودن چاه فاضلاب نسبت به جمع آوری به موقع زباله ها زنگ خطر سلامتی را برای ساکنان مسکن مهر چرام به صدا در آورده است.

 

یکی از ساکنان مسکن مهر چرام به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی چرام گفت: مشکل ما در اینجا آسفالت نبودن مناسب خیابانها و کوچه ها است و هربار که خودرو و یا موتورسیکلتی از خیابان عبور می کند مقدار زیادی گردوخاک به هوا بلند می شود و درون خانه هایمان می رود.

http://choram.ir

تخریب جداول کناری خیابان و کوچه های این منطقه در هنگام عملیاتهایی همچون بازسازی پیاده روها یکی دیگر از مشکلات  مسکن مهر چرام است.

 

این گزارش درحالی است که فرماندار چرام و نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی بر آسفالت خیابان های این منطقه تاکید داشتند و خواهان حل این مشکل در کوتاه ترین زمان شدند.

 

گفتنی است که بر اساس شنیده ها قرار است آسفالت خیابان های اصلی این منطقه پس از مناسب شدن آب وهوای شهرستان چرام شروع شود.

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی