نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1393 - 9:56
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اخیرا خبر هایی مبنی بر استخدام های غیرقانونی توسط برخی از رسانه های محلی استان منتشر شد که سریعا بررسی این موضوع با دستور استاندار به دو حوزه تحول اداری و واحد بازرسی استانداری استان ابلاغ شد.

فتاح محمدی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با خبرهایی که اخیرا بر روی برخی از سایت های محلی استان منتشر شده مبنی بر استخدام های غیرقانوی در برخی از دستگاه های استان در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل گفت: اخیرا خبر هایی مبنی بر استخدام های غیرقانونی توسط برخی از رسانه های محلی استان منتشر شد که سریعا بررسی این موضوع با دستور استاندار به  دو حوزه تحول اداری  و واحد بازرسی و عملکرد وشکایات استانداری استان ابلاغ شد.

 

وی گفت: این دو حوزه از استانداری کهگیلویه وبویراحمد قرار است با جزئیات کامل موارد مربوط به استخدام های غیرقانونی مطرح شده توسط رسانه ها و مواردی از این دست را بررسی و گزارش کامل این موضوع را به استاندار اعلام کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت:  در صورت مشاهده چنین استخدام های غیرقانونی  در هر دستگاهی  به جد برخورد با این مدیران این دستگاه ها  صورت می گیرد.

 

محمدی افزود: معیار و ملاک دولت این است که اگر دستگاهی نیاز به نیرو جهت جذب درآن سازمان دارد باید در قالب انتشار آگهی ، تشریفات قانونی در سطح برابر  و برای همه افرادی که که شرایط برابر برای استخدام را دارند ایجاد شود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا