نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آبان 1393 - 10:44
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه ه آزاد یاسوج مطرح کرد:
آغاز جنگ روانی دولت علیه مجلس نمایندگان ملت
از آغاز کار دولت یازدهم وجه مشترک همه افرادی که برای تصدی این وزارتخانه معرفی شده اند، ارتباط با فتنه 88 است. با توجه به سوابق منفی افراد پیشنهاد شده به لحاظ سوابق مدیریتی وامنیتی، دولت قصد دارد جنگ روانی جدی علیه مجلس شورای اسلامی آغاز کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس علیرضا جلالی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار داشت: با توجه به موقعیت حساس وزارت علوم و ارتباط مستقیم آن با بدنه نخبگان کشور، ظاهراً این وزارتحانه تبدیل به یک حیاط خلوت برای چانه زنی جریان های خاص سیاسی شده که به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن آن نیستند.

 

وی افزود: از آغاز کار دولت یازدهم وجه مشترک همه افرادی که برای تصدی این وزارتخانه معرفی شده اند، ارتباط با فتنه 88 است. از طرفی احساس می شود با توجه به سوابق منفی افراد پیشنهاد شده هم به لحاظ سوابق مدیریتی و هم به لحاظ امنیتی، دولت قصد دارد جنگ روانی جدی علیه مجلس شورای اسلامی آغاز کند که ماحصل آن بهره برداری در انتخابات مجلس سال آینده،و تحمیل این مدعا که اگر مجلس با دولت همسو نباشد، کار دولت لنگ می ماند، است.

 

 

جلالی گفت: آقای دکتر معین در بخشی از خاطراتشان از آقای دانش آشتیانی نقل کرده اند که در برهه ای متقاضی خروج بسیج دانشجویی از دانشگاه بوده اند چرا که معتقد بوده اند حضور بسیج در دانشگاه خطر آفرین خواهد شد. اما این سوال بوجود می آید که امروز بسیج دانشجویی برای چه کسانی خطرناک شده است؟جز برای معاندان نظام و علاقه مندان به تبدیل دانشگاه به بنگاه بازی های سیاسی؟

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ابراز داشت: نمایندگان مجلس این بار در آزمون حساسی قرار گرفته اند، از طرفی فشار دولت و ایجاد جو روانی ذکر شده و از طرفی عمل به وظیفه انقلابی و اسلامی خود، که بنده امیدوارم مجلس شورای اسلامی همانند دفعات گذشته خود را دلسوز دانشگاه و انقلاب دانسته و از اصول انقلابی عقب نشینی نکنند چرا که جامعه دانشگاهی حضور فتنه گران را در دانشگاه تاب نخواهد آورد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور از جناب آقای روحانی میخواهم به جای شنیدن دستورالعمل های جریان های سیاسی صدای دانشگاه را بشنوند که نیاز به نیروی متخصص و متعهد را فریاد می زنند نه فعالان و آشوب و فتنه.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی