نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1393 - 9:34
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: سرپرست دانشگاه یاسوج با عدم برگزاری جلسات شورای فرهنگی در دانشگاه به دنبال محدود کردن فضای دانشگاه است.

محمد عبدالحسيني صبح امروز در رابطه با موضوع ادغام دو معاونت فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه یاسوج به یک معاونت فرهنگی دانشجویی در گفتگو با خبرنگار چهارفصل اظهارداشت: این اقدام ادغام معاونت فرهنگی و دانشجویی مصداق بارزی بود از نبود راه حل جامع  برای حل مسائل فرهنگی و صنفی دانشگاه که توسط سرپرست دانشگاه یاسوج انجام گرفت.

 

ادغام دو معاونت فرهنگی و دانشجویی مصداق بارز نبود راه حل جامع رای حل مسائل فرهنگی

 

وی گفت: با توجه به سابقه ای که ما از سرپرست دانشگاه یاسوج در طی مدت مسئولیت وی دیدم متوجه بی اهمیتی  این سرپرست دانشگاه به شورای فرهنگی دانشگاه و عدم توجه به برگزاری جلسات مداوم شورای فرهنگی دانشگاه که متشکل ازبسیج دانشجویی، تشکل های دانشجویی و معاون فرهنگی هست شدیم.

 

سرپرست دانشگاه یاسوج به دنبال محدود کردن فضای دانشگاه

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت:  سرپرست دانشگاه یاسوج  با عدم برگزاری جلسات شورای فرهنگی در دانشگاه  به دنبال محدود کردن فضای دانشگاه است.

 

عبدالحسيني با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی دانشگاه باید به صورت ریشه ای حل شود اظهارداشت: ادغام دو معاونت مهم در دانشگاه به یک معاونت یک مسکن است و این کار باید ریشه ای حل شود نه با ادغام دو معاونت مهم در دانشگاه.

 

فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: با ادغام دو معاونت مهم دانشگاه یاسوج به یک معاونت ما هیچ امیدی به رشد کارهای فرهنگی در دانشگاه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد نداریم.

 

اکثر تشکل های دانشگاه یاسوج مخالف ادغام دو معاونت در دانشگاه

 

وی گفت: در جلسه ای که اکثر تشکل های دانشگاه مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ، بسیج دانشجویی و انجمن ها تشکیل دادند همه اعضا مخالف ادغام  دو معاونت فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه یاسوج به  یک معاونت فرهنگی دانشجویی بودند.

 

از هیئت امنا و نهاد رهبری دانشگاه یاسوج گلایه مند هستیم

 

مسئل بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با ابراز گلایه از هیئت امنا دانشگاه  و نهاد رهبری به خاطر عدم برخورد و اظهارنظر در این مورد گفت: از هیئت امنا دانشگاه و نهاد رهبری دانشگاه یاسوج به خاطر عدم برخورد و اظهار نظر منطقی با این اقدام سطحی  ادغام دو معاونت مهم دانشگاه گلایه مند هستیم.

 

وی در مورد ادغام این دو معاونت از طریق وزارت علوم کشور ابراز داشت: سرپرست دانشگاه با جمع آوری مستندات بدون برگزاری جلسه ای با شورای فرهنگی دانشگاه این مستندات رابه وزارت علوم ارائه دادند و گفته می شود که هیت امنا تایید کردند که همین موضوع هم برای ما شبه انگیز است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا