نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. فروردين 1394 - 14:18
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
نمایندگی سازمان زمین شناسی کشور در یاسوج مستقر شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از استقرار نمایندگی سازمان زمین شناسی در این استان خبرداد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، داریوش دیودیده شامگاه چهارشنبه در آیین استقرار این نمایندگی در یاسوج افزود: این استان از اوایل سال ۹۲ به دنبال استقرار این نمایندگی در استان بوده است که با همه فراز و نشیب ها و با حسن توجه مسؤلین وزارت صنعت و معدن امروز این کوششها به ثمر نشست.

 

وی بیان کرد: استقرار این نمایندگی را سرآغاز تحولی شگرف در حوزه صنعت و معدن استان است و موجب توسعه و شکوفایی این استان در بخش های مختلف تولیدی خواهد شد.

 

دیودیده گفت: کهگیلویه و بویراحمد با قابلیت های بسیار ناشناخته در حوزه معدن با استقرار مرکز زمین شناسی می توان آینده ای روشن توسعه ای را در این حوزه پیش بینی کرد.

 

رئیس نمایندگی سازمان زمین شناسی ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: تمامی دوره های زمین شناسی را می توان به وضوح در این استان دید.

 

طهمورث وفایی افزود: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاهی زمین شناسی است و توانایی تبدیل شدن به قطب تحقیقات معدنی و زمین شناسی را در کشور دارد.

 

وی بیان کرد: مطالعات انجام گرفته طی سالیان گذشته تنها اندک اطلاعاتی از پتانسیل های معدنی استان را به دست داده و مطالعات تفصیلی و عمقی قابل توجهی انجام نگرفته است.

 

وفایی گفت: انجام مطالعات تفصیلی معدن، به روز رسانی بانک اطلاعات معدنی و نقشه های زمین شناسی و رقومی سازی نقشه های زمین شناسی در اولویت این برنامه هاست.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی