نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1394 - 21:31
مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری کهگیلویه وبویراحمد:
همایش چیستی کرسی های نظریه پردازی با حضور دکتر خسروپناه برگزار می شود
مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد گفت: این همایش یک روزه با حضور روسای دانشگاه های استان، اساتید، دانشجویان نخبه علمی درمقاطع عالیه، فعالین فرهنگی، چهره های علمی، فرهنگی و مسئولین استانی برگزار می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کهگیلویه وبویراحمد گفت:همایش یک روزه چیستی، چرایی و چگونگی کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی در دانشگاه های استان با حضور دکتر عبدالحسین خسروپناه بگزار می شود.

 

حجت الاسلام قاسم مقدم گفت: با توجه به راه اندازی کمیته دستگاهی در دانشگاه های استان از سال گذشته که به سامان مند کردن کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی می پردازد همایشی با هدف بررسی ابعاد این کرسی ها در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

 

وی افزود: راه اندازی این کمیته با هماهنگی و همراهی دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی اتفاق افتاد و جلسات متعددی با حضور روسای دانشگاه ها و اعضای این کمیته برگزار شد.

 

مقدم گفت: در ادامه مسیر کمیته ضرورت برگزاری همایشی با این موضوع را مطرح کرد که با حضور دکتر عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه و قائم مقام هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می گردد.

 

مسئول استانی دفاتر با بیان اینکه این همایش یک روزه با حضور روسای دانشگاه های استان، اساتید، دانشجویان نخبه علمی درمقاطع عالیه، فعالین فرهنگی، چهره های علمی، فرهنگی و مسئولین استانی در تاریخ دوشنبه 5 بهمن ساعت 8 صبح برگزار می شود اظهار داشت: برنامه دیگری که در کنار همایش با حضور دکتر خسروپناه برگزار می شود مراسم افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در تاریخ دوشنبه 5 بهمن ساعت 14 عصر است.

 

وی در ادامه به برنامه های دیگر با حضور دکتر عبدالحسین خسروپناه اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه کمیته دستگاهی با حضور روسای دانشگاه ها و اعضای کمیته عصر روز یکشنبه 4 بهمن در دفتر ریاست دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مقدم خاطر نشان کرد: نشست دکتر خسروپناه با فعالین فرهنگی در تاریخ یکشنبه 4 بهمن ساعت 20 شب برگزار می شود و روز دوشنبه پس از نماز ظهر دیدار با امام جمعه یاسوج برای دکتر خسروپناه و مسئولین استانی تدارک دیده شده است.

 

مسئول استانی دفاتر نهاد رهبری در پایان، این نشست را سرآغازی برای سامان مند کردن کرسی های نظریه پردازی دانست و تاکید کرد: امیدواریم در ادامه بتوانیم از حضور دیگر چهره های متخصص در زمینه های تولید علم، جنبش نرم افزاری و کرسی های آزاداندیشی در استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا