نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1396 - 9:06
سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی در مسیر توسعه شبکه دنا به بیان عملکرد ۴ ساله خود در استان پرداخت

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی در مسیر توسعه شبکه دنا به بیان عملکرد ۴ ساله خود در استان پرداخت که در این بیان عملکرد حاشیه هایی وجود داشت که این پایگاه اطلاع رسانی به آنها می پردازد.

تکیه به توان خارجی نه نیروهای داخلی

این برنامه تلویزیونی با حضور معاونین استاندار با موضوع اقتصاد شروع شد که خادمی با بیان اینکه منظور از سرمایه گذاری خارجی سرمایه گذاری خارج از استان بوده است افزود: باید از طریق مداخله های بیرونی فضای اقتصادی استان را تغییر داد و شکوفا کرد.

این در حالی است که این استان مملو از استعدادها و منابعی است که می توان به وسیله این ظرفیت ها ولی با مدیریت صحیح گامی در جهت پیشرفت استان برداشت.

 

کارهایی که خادمی در آنها موفق نبود

سید موسی خادمی در پاسخ به این پرسش مجری برنامه مبنی بر جاهایی که شما موفق نبودید گفت: در برخی نقاط ما اشتباه محاسباتی داشتیم برای جذب اعتبارات دولتی تلاش زیادی کردیم واعتبار استان در از سال 92 به حدود 3 برابر رساندیم اما گرفتن تخصیص منابع به طور کامل انجام نشد و به همین دلیل روال اصلی برای روستاها و چهار بانده کردن ورودی انجام نشد.

وجود بانک های خصوصی دیگر موضوعی بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرد و گفت: این بانک ها منابع را جذب می کردند ولی سرمایه گذاری در استان نداشتند که این منابع به خارج از استان خارج می شد.

 

مسلط نبودن استاندار از وضعیت استان

سید موسی خادمی در بحث گردشگری به وضعیت اسکان و پارک ها اشاره کرد و گفت: در شهرستان های بویراحمد، گچساران و "فکر کنم" کهگیلویه پارک های احداث شد.

 

آمار سازمان یا آمار کف جامعه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی در مسیر توسعه شبکه دنا به بیشترین کاهش نرخ بیکاری نیز در استان نیز اشاره کرد.

 

دولت به پروژه های که پیشرفت فیزیکی کمی داشت بودجه اختصاص نداد

خادمی به با اشاره به روند پیشرفت کند شبکه حمل و نقل ریلی استان گفت: دولت تصمیم گرفت به پروژه هایی بودجه اختصاص می داد که پیشرفت فیزیکی زیادی داشتند از همین رو پروژه راه آهن استان به دلیل اینکه پیشرفت فیزیکی بسیار کمی داشت در بحث بودجه با اختصاص بودجه کم روبرو شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی