نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1393 - 10:40
امیری در افتتاح نمایشگاه محصولات عشایر
عشایر خط شکنان اقتصاد مقاومتی هستند
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات عشایر در یاسوج عشایر را خط شکنان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:ولایت‌پذیری عشایر ایجاب می‌کند که در بحث اقتصاد پیشرو و پیشقدم باشند.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، با حضور مسئولان بسیج عشایر کشور و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه محصولات عشایر در 20 غرفه و با حضور چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

در این مراسم که به مناسبت 29 اردیبهشت روز بسیج عشایر برگزار شد سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان با حضور در نمایشگاه با مسئولان غرفه‌ها به گفت‌وگو نشست.

فرمانده سپاه فتح سپس در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که عشایر خط‌شکن اقتصاد مقاومتی خواهند بود از نقش ارزشمند عشایر در تولیدات دامی و کشاورزی و صنایع دستی کشور سخن به میان آورد.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: باید این خط‌شکنان عرصه اقتصاد را در همه حال یاری‌رسان باشیم و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده این وظیفه برای مسئولان بسیار سنگین و رسالتی بزرگ است.

وی گفت: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عزم جدی برای راه‌اندازی جایگاه و مکانی دائمی برای فروش محصولات دامی و کشاورزی عشایر در تهران دارد تا از این طریق کمک بزرگی برای فروش محصولات این قشر زحمت‌کش شود.

سردار امیری عشایر را بیش از هر قشر دیگر مطیع امر ولایت دانست و گفت: ولایت‌پذیری آن‌ها ایجاب می‌کند که در بحث اقتصاد پیشرو و پیشقدم باشند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی