نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1393 - 14:17
یک فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد نوشت:سردمداران و خاندان وهابیت ریاض که با دلارهای نفتی به اندازه و پهنای همه تاریخ به اسلام و انسانیت خیانت نموده اند،بدانند اگر قداست سرزمین وحی وحرم امن الهی رسول گرامی اسلام نبود، امواج توفنده جوانان مسلمان زودتر ازاین ها خاندان و اجداد آل خود فروخته سعود را به گنداب تاریخ رهسپار می نمود.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، همه می دانند که رژیم سفاک آل سعود سالهاي متمادي است که در نهان وعیان، جزیرة العرب را به محملی جهت پرورش، تسلیح و صدور تروریست هاي دست پروده خود ازتکفیری ها، سلفی ها و طالبانیسم هاست به سرزمین های اسلامی مبدل نموده است.

 

امروز از حمص تا حلب، از عین العرب تا الرمادی، از منامه تا صنعا،از کوبانی تا شهرهانی همه و همه آغشته به خون مسلمانان بیگناهی است که قربانی دست پرورد های این رژیم ناپاک و خیانت پیشه شده اند و حتی شهروندان سعودی نیز از تیغ جور این جلاد صفتان شمری در امان نبوده و نیستند.

 

اینک که ندای جاء الحق موعود معتقدان به گوش می رسد و بیداری اسلامی به همراه خروش جنبش های عدالت خواه و توده های عظیم مردمی، کاخ های سفید و سیاه و سرخ را لرزان نموده و نسیم دلنوازی "نظم نوین جهانی" مورد نظر نظام مقدس اسلامی، جهانیان را به خیزش درآورده است، دولت مردان صهونیسم صفت آل سعود، به خواب خفته فرو رفته و در مستی شان لم داده و کوته فکرانه قصد کشتن و به شهادت رساندن شیخ بزرگ جهان تشییع آیت الله شیخ نمرباقرالنمر آزادی بخش مسلمان شیعه عربستان را در ذهن پلید خود کشیده است.

 

این تصمیم بی خردانه و جاهلانه بیش ازآنکه ضربه به آرمانهای شیخ بزرگ اسلام در سرزمین عربستان بزند،عمیقاً پرده از چهره و ماهیت حاکمان غاصب بر سرزمین های مقدس وحی، محشر ومنا را نشان خواهد داد.

 

گویا سران پیرو فرتوت سعود درعصر ارتباطات و تعاملات بین المللی دچار آلزایمر سیاسی شده اند و به قصد برخورد با حق طلبان وآزاد مردان قطیف و سایر هم کیشان آنها، با بی حیایی در سرزمین مقدس حجاز و طواف تن داده اند و در کمال نادانی تیشه به ریشه پوسیده خود می کوبند.

 

دولت مردان خود فروخته آل سعود در خیال خام خود فکر می کنند که با حذف رهبری بزرگ از جهان بزرگ تشییع، می توانند شعله های انقلاب یمن و هلال جنوبی شیعه را خاموش و یا کُند نمایند.

 

سردمداران و خاندان وهابیت ریاض که با دلارهای نفتی به اندازه و پهنای همه تاریخ به اسلام و انسانیت خیانت نموده اند،بدانند اگر قداست سرزمین وحی وحرم امن الهی رسول گرامی اسلام نبود، امواج توفنده جوانان مسلمان زودتر ازاین ها خاندان و اجداد آل خود فروخته سعود را به گنداب تاریخ رهسپار می نمود.

 

آل سعود که با اعتقاد به اسلام آمریکایی بیش از کفار به قرآن و اهداف پیامبر الهی خنجر زده و به خباثت و برادر کشی بین مسلمانان شیعه و سنی شهره شهر شده اند،رواست هر چه زودتر دست از بدعت ها و زمینه های رواج تهمت به دین خاتم بردارد وگرنه دیر یا زود با اراده الهی در خشم و غضب بسیجیان امت اسلامی به سراشیبی سقوط  و زباله دان تاریخ رهسپار خواهد شد.

 

همگان بخوبي دریافته اند که طشت رسوائي حاکمان بیدادگر از بام به کف افتاده ومحتوم آل سعود این است که یا قربانی بعدی جنبش بیداری اسلامی اند ویا با نزدیک شدن به پایان تاریخ مصرف خود،همچون صدام ملعون به زباله دان تاریخ افکنده خواهند شد.

 

در پایان باید به مصداق آیه "شریفه خسرالدنیا و الاخره به برج عبرت" به آل خود فروخته سعود گوشزد کرد؛ آیندگان خواهند دید که آل سعود به نماد پلیدی وپلشتی تاریخ نگاران تبدیل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، شیخ "نمر باقر النمر" در حالی از سوی دستگاه قضایی آل سعود به اعدام تعزیری محکوم شده  که سازمانها و نهادهای حقوق بشری به همراه کشورهای مدعی رعایت حقوق بشر در برابر این جنایت آل سعود و جنایتهای مشابه، سکوت پیشه کرده و چشم و گوش بسته در نظراه کشتن مردم بی دفاع هستند.

 

یاداشت علی ظهرابی

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی