نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آبان 1394 - 22:40
کانون فرهنگی مرسلات با همکاری جوانان و ورزشکاران سپیدار مرکزی با برگزاری برنامه های ورزشی و مهیا کردن زمینه های لازم برای عموم مردم شور و نشاط را دراین بخش بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل، توسعه و تعمیم ورزش همگانی از طریق فراهم آوردن زمینه‌ های مناسب در راستای افزایش انگیزه و رغبت در اقشار مختلف، توسعه سلامت و نشاط جامعه با حفظ تندرستی از طرق ورزش همگانی و توسعه و ترویج ورزش همگانی مخصوصاً در روستا با تأکید بر ورزش ‌های بومی و ارتقای سطح آگاهی مردم از مهم ترین مواردی است که امروزه در امر سلامتی باید به آن پرداخت.

 

در این گزارش فعالیت ورزشی، فرهنگی عده ای از نوجوانان و جوانان بخش سپیداراز توابع شهرستان بویراحمد را می بینید که به صورت خود جوش همایش ها و پیاده روی هایی رابه مناسبت های مختلف در جهت ایجاد سلامتی هم روستائیان خود ایجاد می کنند.

 

کانون فرهنگی مرسلات با همکاری جوانان و ورزشکاران سپیدار مرکزی با برگزاری برنامه های ورزشی و مهیا کردن زمینه های لازم برای عموم مردم شور و نشاط را دراین بخش بوجود آورده است.

ورزش همگانی

حضور قهرمان مدال آور کشوری و بیان تجربیات و انتقال آنها در کنار آموزش صحیح مسائل فرهنگی و ورزشی بر انگیزه نسل سوم و چهارم این بخش از کشور در داشتن جسمی سالم برای داشتن جامعه ای سالم افزوده است.

 

در گفت و گو با رحمان محمودی این قهرمان مدال آورذ هم استانی متوجه درد های بسیاری از عدم منکاری مسئولین در زمینه های مختلف برای داشتن باشگاه یا دیگر امکانات ورزشی در روستا شدیم.

 

وی در این گفت و گو اظهار کرد: با کمترین هزینه می‌ توان ورزش همگانی را در جامعه ترویج داد و بستر نشاط و سلامت اجتماعی را ایجاد کرد.

رحمان محمودی

وی افزود: برای اجرای این برنامه ای تعداد محدودی جایزه برای شرکت کنندگان از سوی مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان آقای ایزدپور و مسئول کانون های فرهنگی ومذهبی مساجد استان، حجت الاسلام قاسمی فراهم شد و باید از مسئولان دغدغه مند در این زمینه تشکر ویژه داشت.

 

محمودی گفت:موضوع ورزش امروز فعالیتی تفریحی و ضروری در زندگی انسانهاست که موجب تحقق نیازمهای اساسی بشر از جمله سلامتی و تندرستی و نشاط و تا حدود زیادی حس صبر و استقامت را در انسان تضمین و تقویت می بخشد.

 

این قهرمان هم استانی گفت: در این دوره زمانی که زندگی می کنیم شرایط به گونه ای پیش رفته که تحرک کمتر شده واکثرا گرفتار مشکلات روحی و روانی و عدم نشاط در جامعه شده اند که می توان به کمک مقوله ورزش بر این مباحث و مشکلات غلبه کرد.

پیاده روی

محمودی با اشاره به اینکه باید ورزش همگانی را در جامعه فراگیر کرد گفت: ورزش همگانی را باید در بین احاد جامعه نهادینه کرد زیرا هرگونه نارسایی و عدم نشاط در جامعه موجب بروز کاستی هایی در بحث سلامت جامعه می شود.

 

وی بر ارزشمند بودن ماهیت ورزش در بین مردم تاکید کرد و گفت: امیدوار هستم که مردم ورزش را در برنامه های خود قرار دهند و باید به درستی احساس کنند که نیازمند اثرات مهم ورزش های همگانی هستند.

 

قهرمان هم استانی استعدادهای ورزشی روستاییان استان را بالا دانست و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از قهرمانان ورزشی را ورزشکاران روستایی تشکیل می دهند

.

این فعال ورزشی کهگیلویه وبویراحمدی از مسئولان استانی خواست تا برای در اختیار گذاشتن زمین، تجهیزات و منابع مالی در ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی روستا مشارکت کنند و با این کار به تندرستی و نشاط اهالی روستا کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی