نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1393 - 10:57
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید نگاه های سیاسی را از کار های ارزشی کنار بگذاریم و در برخی از مسائل مربوط به شهدا نگاه جریانی و سیاسی پیامد ، بازخورد خوبی ندارد و در مسائل ارزشی ما باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد..

فتاح محمدی، در گفت و با خبرنگار فرهنگی چهارفصل در رابطه با سرکشی مسئولین استانی از مناطق محروم و خانواده های شهدا گفت: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولین است و شکل گیری انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین ومحرومین بود.

 

وی افزود: امروز دولت در دستور کارش هست که به مناطق محروم ورود پیدا کند و نیازمندی های آنها را شناسایی و بر اساس اولویت بندی نیازمندی های منطقه رابرطرف کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:توجه به فرهنگ  شهید و شهادت اولویت اول نظام است که در این خصوص استان کهیگیلویه وبویراحمد در کشور جز استان های پیش قدم و پیشرو است و توانسته آمار های خوبی را نسبت به کشور داشته باشد.

 

محمدی اظهارداشت: ما سرکشی فصلی و دستگاهی را در سفرهای شهرستانی و مناطق محروم استان داریم و در طی مدت اخیر اکثر خانواده های شهدا بخش لوداب را سرکشی نموده ایم.

 

وی گفت: برای دیدار با خانواده شهدا اول از همه ما خودمان نیازمند به این دیدار ها هستیم  زیرا که شهدا با ایثار و فداکاری خود به کمال رسیدن وجان خود را تقدیم نمودند.

 

معاون استاداراظهارداشت: امروز ضرورت دارد به خانواده های شهدا سر کشی شود و مسئولین توجه بیشتری به خانواه های شهدا انجام دهند.

 

وی در ادامه گفت:  در حوزه های فرهنگی تهدید ها و آسیب های متعددی جامعه ما را تهدید می کند که جوانان ما باید بیش از این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید نگاه های سیاسی را از کار های ارزشی کنار بگذاریم وامروز یک آسیی که در جامعه وجود دارد در برخی از مسائل مربوط به شهدا نگاه جریانی و سیاسی پیامد ، بازخورد خوبی ندارد و در مسائل ارزشی ما باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد.

 

 وی در ادامه افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مواردی است که به کشور در رسیدن به آرمان هابی خود امید می دهد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی