نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1393 - 8:51
از شما دوستان اصلاح طلب دعوت می کنم پیرامون پیام های عاشورا با حضور هر کسی که خودتان انتخاب میکنید تنها با یک شرط به مناظره ای معقول بنشینیم و آن اینکه استاد مناظره گرتان از اصحاب فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 نباشد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، روح الله حسینی با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری نوشت: حرکت امام حسین علیه السلام برگرفته از لدن و ظرف یافته از حیات طیبه علوی علیه السلام و فاطمی سلام الله علیها و نماد تربیت صحیح فرزند صالح انسان در دامان مصطفوی صلی الله علیه و آله است؛ که در ترجمان بشر امروز  یک حرکت تمدن ساز و عینیت بینای  بُعد سرخ فرهنگ ناب اسلامی در مقابل تمدن سازی های تراژیک قوام یافته فکرفردی و جمعی حیات های چند هزار ساله و چند ساله است؛

 

و ژرفای بی نظیر این نگاه زمانی به حقیقت درک افکار بلند دست می یازد که بنیاد قیام را خوب درک کرده و آخرین مرحله آنرا در مدینه حسنی علیه السلام و در عراق آشفته از حرکات ضد تمدنی، بشرفروشی و نفاق افزایی مداقه کرده باشیم و چه میشد های ذهن امروز با درک کمی افزایش یافته را گذرانده و فاصله واقعیت تلخ امروز را با حقیقت حرکت صحیح تمدن اسلامی مقایسه کنیم.

 

اندکی که می گذرد و پس از آنکه گروهی این عظمت بی همتا را غیر عقلانی دانسته اند و شاید هم برهانی برای تعقل و اصل های لدنی مردی از تبار جریان مدافع راهپیمایی بر علیه خدا به شهر ما آمد و برداشت های جدیدی از تمدن سرخ برگرفته از دین سبز معرفی نمود، دینی که سبزی حقیقی اش را وابسته به سیادت رسولش می داند و فرزندان او اما برخی آنرا در خضرای شام می بینند و برخی در سبزی انقلاب های مخملین زر و زور و تزویر و ریا.

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

همه اصولگرایان می دانند که شما اهل دین و تقوا هستید، می دانیم شما از ما هم ولایتمدارترید و در میان طیف شما از خانواده شهدا و ایثارگران نیز حضور دارند و این برای ما روشن است، اما سالهاست سوالهای زیادی داریم وبارها پرسیده ایم اما کسی جوابگوی ما نیست، می خواهم دوباره بعضی از سوالهایم را بپرسم، شاید شما پاسخگو باشید…

 

حضور آقای منتجب نیا و تولید قرائت های جدید از قیام عاشورا برای ما امری عادی بود، چون ایشان و افکارشان را می شناسیم اما فکر می کردیم شاید تغییری در افکارشان ایجاد شده باشد چرا که این تغییر رویه را بارها از ایشان سراغ داشتیم ؛و در آن سخنرانی کذایی نیز بارها برآن تاکید داشته اند که:  ما هرکجا گروهی تشکیل شده بعد از مدتی انشقاق ایجاد کردیم چون آن گروهها نمی توانستند با نخبگان همراه شوند؟؟؟ جامعه روحانیت مبارز نتوانست، حزب جمهوری اسلامی نتوانست، مجمع روحانیون مبارز نتوانست و…

 

یک سوال ساده، آقای منتجب نیا

اگر نتوانستند چرا به آقای هاشمی در دو دوره، آقای خاتمی در دو دوره و آقای روحانی در یک دوره رای دادید؟ نخبگان عوض شده بودندیا شما و شاید هم این آقایان!!! شما که گفته اید همیشه و بصورت مخفیانه بررسی می کردید و جلسات مخفیانه داشته اید…

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

 زیر سوال بردن ملت عزیز ایران، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولین محترم دولت های مختلف، روسای محترم جمهور و از همه مهم تر شخصیت های تاثیر گذار انقلاب و نظام و در عین حال تولید خوراک برای توهین و هتک حرمت به مسئولین اجرایی فعلی و سابق و به نوعی ترویج گفتمان غوغا سالاری در میزبانی پر از انتقاد تشکل وحدت اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تذکر چند فعال فرهنگی و تنی چند از روحانیون و ائمه جماعات همراه شد و با سکوت جریان حزب الله همراه شد اما…

 

برادر عزیز…

اما متاسفانه این حرکت دینی- اخلاقی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  نه تنها باعث پذیرش اشتباه و عذرخواهی بانیان نشد چه اینکه از موضع گیری دلسوزان نیز ناراحتشان کرده که چرا حرف های فتنه انگیزانه فتنه گری شناخته شده  – به اعتراف خودش – شمارا ناراحت کرده است؟

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

از آقای بهشتی _ مسئول تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی_ نپرسیدید بهار فرهنگی یعنی چه و تشکل وحدت اسلامی آنرا چگونه تعریف می کند؟ اصلا بپرسید کجای حرکت این تشکل بر مینای وحدت اسلامی است…؟؟؟نپرسیدید قریب به ۴۰ سال است که زمستان به سرآمده و شما تا الان کجا بوده اید؟؟؟

 

شاید آقای بهشتی عزیز اگر بیشتر فکر میکرد می فهمید بهار مامن رشد و سرسبزی است اما در بعد رحمانی بهار که همه چیز مهیاست خوب و بد باهم رشد می کنند و از قضا با پیشرفت علم این روزها آفت کش های گیاهی بسیارند اما نمی دانم آفت کش های فکری کی تولید می شود؟؟؟ و اگر مراقب نباشیم آفت بوستان سبز انقلاب را در دانشگاهها می بلعد و وامصیبت.

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

چرا از آقای منتجب نیا نپرسیدید که شما به عنوان یک روحانی حرکت تمدن ساز امام حسین علیه السلام را عقلانی می دانید یا نه؟؟؟

شما که سردمدار فکری جریان مطبوعتان حرکت حسین علیه السلام را غیر عقلانی میداند

تا کنون از ایشان پرسیده اید عقلا و منطقا چگونه است که یک حرکت غیر عقلانی در قالب دین توجیه شود و تمدن سازی کند؟ آقای منتجب نیا درست می گوید یا دوست فکریشان و شاید هم ایشان تقیه کرده اند و اینجا واقعیت نگاهشان را نگفته اند؟؟؟

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

چرا از آقای منتجب نیا نپرسیدید که سکوتشان در مقابل هتک حرمت چند باره محرم به چه دلیل بوده است؟؟؟ و چرا نپرسیدید که اصلا به حرمت محرم معتقدند یا نه؟؟؟

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

برادر عزیز دینی، شما آقای سحر خیز را می شناسی؟ امام خمینی (ره) را چطور؟ما او را پیامبر فکری انقلاب و حسین حرکت های انقلابی قرن بیستم می دانیم اما یار غار رهبر فکری جریان شما جناب آقای سحر خیز گفته است که همه شما او را قبول ندارید… شما از کدام گروهید؟ امام را قبول دارید؟؟؟

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

از آقای منتجب نیا پرسیده اید که چرا همه را به دروغگویی متهم می کند؟ چگونه است که حقوقدانی در این سطح به راحتی دیگران را به دروغ متهم و محکوم می کند؟؟؟ ایشان مقام قاضی القضاتی از که دارند یا به کدام علوم غیبیه وصلند؟؟؟ در کجای علم حقوق و یا درس دین خوانده اند که ولو معتقدین به اسلام طالبانی را بدون محاکمه محکوم نمایند؟؟؟ چرا نپرسیدید اتهام و جرم متفاوتند و اتهام خود شرایطی دارد و جرم از آن سخت ترو این چه منطق حقوقی است که هر کسی را با هر فکری محکوم کنید؟؟؟

 

تنها یک جمله! دوستان فاین تذهبون!؟

همه اصولگراین شما را دوست دارند و می دانند دلتان برای این کشور می تپد؛ اما شما که برخی از بزرگان فکریتان متهم به قتل و عاملیت در اغتشاش و فتنه و محاربه با مردم اند و شما که بزرگان فکریتان در روزهای حرکت حسینی انقلاب ملت شریف ایران یا در خواب ناز بوده اند، یا در حال حرکت های اقتصادی مخالف جریان سالم اقتصاد و یا هم پیگیر بورس های انگلیس و اروپا بوده اند…، شما را به خدا به آنها بگویید دیگر بس است که هل جزاء الاحسان الی الاحسان؟

 

از آنها بپرسید شما کجای حرکت های حسینی این ملت جا دارید؟؟؟

می ترسم در گفتمانی که تنها نام آزادی را فریاد می زند و نه آزادی پیش از بیان دارد! و نه آزادی حین بیان و نه آزادی پس از بیان  با شما سخن بگویم، می ترسم اهالی گفتمان آزادی مرا به جرم دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی ملت شریف ایران در سال ۵۷ ترور کنند؛ می ترسم اما می گویم زنده باد مخالف من و زنده باد مخالف تو…

 از منادیان فرقه خردادیه می ترسم…

 

دوست عزیز اصلاح طلب…

اگر پروپاگاندا نمی کنید و با لشکر کشی از اقصی نقاط استان نیرو جمع نمی کنید و اگر به دنبال غوغا سالاری نیستید و اگر به دنبال حاکمیت آزادی و منطق و گفتمان علمی هستید و هزار اگر دیگر … از شما دوستان اصلاح طلب دعوت می کنم پیرامون پیام های عاشورا با حضور هر کسی که خودتان انتخاب میکنید تنها با یک شرط به مناظره ای معقول بنشینیم و آن اینکه  استاد مناظره گرتان از اصحاب فتنه آمریکایی- اسراییلی ۸۸ نباشد.

والسلام

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا