نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1393 - 7:38
مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به صحبت های اخیر معاون استاندار در موردسخنان منتجب نیا و بی انصاف و بی دین خطاب قرار دادن منتقدان خواستار موضع شفاف معاون شد.

علی صفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل در یاسوج بیان کرد: اخیراً در یکی از سایت های محلی استان مطلع شدیم که فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، صحبت های بیان شده توسط منتجب نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را تکذیب کرده و گفته صحبت های منتجب نیا در یاسوج را که پیاده کردیم، اثری از حرف های منتشب شده به وی را پیدا نکردیم.

 

صفری اظهارداشت: اظهار نظر عجیب معاون استاندار در مورد صحبت های منتجب نیا، تعجب بنده و سایر دانشجویان حاضر در سالن را به دنبال داشته است که در این صورت یا فایل جلسه ناقص به دست وی رسیده است یا پیاده سازی و توجه به صحبت های طرح شده در جلسه به درستی صورت نگرفته است.

 

وی در ادامه گفت: آیا منفور خطاب کردن نمایندگان مجلس در این این جلسه توسط آقای منتجب نیا، توهین به نمایندگان و رای مردم نبود؟ آیا تعریف و تمجید از کسی چون  محمد خاتمی و بالا بردن شخصیت وی تا مقام پیامبری و استهزاء و تمسخر آیت الله جنتی توسط منتجب نیا اهانت نیست؟ آیا نسبت دادن قضیه اسیدپاشی به نیروهای حزب اللهی توسط وی مصداق بارز تهمت و افترای بی اساس نیست؟

 

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: آیا استفاده از عباراتی چون "شما هشت سال خون مردم را در شیشه کردید" اهانت و بی احترامی نیست؟ کم نبود موارد موهونی از این قبیل که در این جلسه از سوی آقای منتجب نیا بر زبان جاری شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با این شرایط اگر فتاح محمدی قادر نباشد پاسخگوی افکار عمومی و رسانه ها در این خصضوص باشد، فایل صوتی و تصویری کامل جلسه دوساعته پر از توهین و افترای آقای منتجب نیا را در اختیار سایت ها و رسانه ها قرار می دهیم مشخص شود چه مسائلی در جلسه مطرح شده است.

 

وی یادآور شد: البته این احتمال وجود دارد که این بخش از صحبت های معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار که سخنان منتسب به آقای منتجب نیا را غیر واقعی و منتقدین را "بی انصاف و بی دین" خوانده، یک کلاغ چهل کلاغ رسانه ای بوده باشد، همانند نقل قولی که از وی بر علیه ائمه جمعه استان منتشر شد که تکذیب صریح وی را به دنبال داشت.

 

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در همین راستا از آقای فتاح محمدی درخواست داریم در جهت رفع شائبه ها و سوء تفاهم ایجاده نسبت به سخنان منعکس شده وی در یکی از سایت های اصلاح طلب محلی، مواضع خود را نسبت به این خبر مشخص نمایند و در صورت عدم صحت نسبت به تکذیب آن اقدام نمایند.

 

وی در پایان گفت: اگر واقعاً چنین نقل قولی از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد که در برخی از رسانه ها گفته شده، صحت داشته باشد؛ بدون شک، ذهنیت و دید دانشجویان نسبت به شخصیت توانمندی چون وی مورد تردید و بازنگری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا