نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1393 - 10:59
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استانی کردن انتخابات مجلس، طرح کاملی نیست
معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر انتخابات مجلس استانی شود همه وظیفه داریم آن را انجام دهیم اما از نظر من این طرح ناقص بوده و جامع نیست.

به گزارش چهارفصل  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، مراسم بزرگداشت هفته دانشجو و تجلیل از دانشجویان برتر آموزشکده فنی پسران شهر یاسوج با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استانداری در این آموزشکده برگزار شد.

 

از نکات قابل‌ تأمل این جلسه، پرسش و پاسخ معاون سیاسی امنیتی استانداری به دانشجویان بود.

 

نباید همراهی استاندار با نمایندگان در بازدیدهای شهرستانی را سیاسی قلمداد کرد

 

فتاح محمدی ابتدا در جواب سؤالی مبنی بر این که چرا برای بازدید از شهرستان ها و طرح های مناطق، استاندار فقط با تاج گردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت همراهی می کند و این اتفاق با دیگر نمایندگان انجام نمی شود، گفت: استاندار به‌عنوان مسئول اجرایی دولت در استان وظیفه دارد هرماه برای بازدید از پروژه‌های عمرانی و پیشرفت در کارها از شهرستان‌های استان بازدید کند که این اتفاق به صورت دوره ای و برای همه شهرستان ها می افتد.

 

دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج

 

وی بابیان اینکه  هدف اصلی مسئولان و نمایندگان استان برطرف مشکلات مردم منطقه است، ابراز داشت: ما نباید به این‌گونه بازدیدها و با هم بودن‌ها اعتراض کنیم و آن را سیاسی قلمداد کنیم چون بازدید از مناطق با همراهی نمایندگان مرتبط با همه مناطق انجام می شود.

 

مصوبه استانی کردن انتخابات مجلس  ناقص است

معاون سیاسی استانداری استان در ادامه در پاسخ  به سؤالی مبنی بر استانی کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده به کجا رسید گفت گفت: بحث استانی کردن انتخابات یک بحث ملی است نه یک بحث استانی و باید دید این تکلیف این طرح در آینده چه می شود.

 

محمدی افزود: اگر این طرح در آینده نزدیک به رسمیت شناخته شود، مسئولان اجرایی استان‌ها، وظیفه‌دارند آن را به نحو احسن اجرا کنند.

دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج

 

وی  در ادامه با اشاره به این موضوع که در حال حاضر اساسنامه این موضوع دارای نواقص زیادی است، خاطرنشان کرد: به نظر من با بودن این‌گونه نواقص، اجرا کردن این قانون در آینده دچار مشکلاتی خواهد شد.

 

دفاع از ارزش ها در مذاکرات هسته ای

 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری استان در ادامه در مورد سؤالی مبنی بر راهکار جدید دولت یازدهم در بحث مذاکرات هسته‌ای، گفت: مهم‌ترین رسالت دولت یازدهم در روابط بین‌المللی اقتدار و ایستادگی این ملت در برابر زورگویان بوده و بحث مذاکرات هسته‌ای یک تاکتیک برای این موضوع است.

 

 وی ابراز داشت: اقتدار ما این است که توانسته‌ایم بعد از چندین سال حق انرژی هسته خود را به رسمیت دیگر کشورها برسانیم.

 

دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج

معاون سیاسی استاندار با اشاره به این موضوع که دولت یک‌قدم از حق مسلم مردم و ملت از حقوق خود عقب نخواهد نشست، گفت: غرب امروز با سنگ‌اندازی در موضوع هسته‌ای به دنبال حضور خود در منطقه و ایجاد تنش در بین کشورها  بوده و نمونه بارز آن بعد از مذاکرات، بازگو کردن سپر موشکی ایران در مذاکرات ژنو بوده است.

 

آمریکا و غرب  قابل‌ اعتماد نیستند

 محمدی در مورد مذاکرات و گروه مذاکره‌کننده ایران در برابر غرب گفت: ما همیشه  گفته‌ایم و می‌گویم که آمریکا و غرب قابل‌اعتماد نیستند و ما خوش‌بین به این مذاکرات هم نیستیم اما مصلحت این است که برای نشان دادن اقتدار خود با آن‌ها پای میز مذاکره بنشینیم.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی